Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dlhodobý stav duše

20. 01. 2004
4
0
1026
Autor
čimčarára

Môže mi niekto,prosím poradiť ideálnu dvoj-troj-päť kombináciu jednoducho dostupných liekov, ktoré navždy vyliečia všetky choroby?(viete ako to myslím...) Len ma to proste zaujíma, neplánujem ich užiť...

Dnes nie.

A asi ani zajtra.

Ale niekedy určite.

 

Tesne po západe slnka s príchodom zapadnutých myšlienok,

 

v čase, keď ma neprinúti zdvihnúť hlavu ani padajúca hviezda,

 

v chvíli, keď prestanem veriť aj v ten jediný zmysel života, čo som zatiaľ našiel,

 

vtedy, keď s kvapkami jesenného dažďa napadá toľko žiaľu, že prestanem mať rád dúhy,

 

v okamihu, keď už ani fyzická bolesť neprehluší tú druhú,

 

. . .

 

(dúfam, že)

v tej chvíli keď budem na tom najhoršie...

(ale dnes nie)

... nájdem cestu ku vlastnému šťastiu.

(tomu môjmu).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

dodatok: Vždy ma fascinoval PISMÁK pre svoju interaktivitu medzi autorom a čitateľom a tak ma napadlo posunúť to ešte ďalej a priniesť interaktivitu aj do samotného diela.

A teda:

O 20 riadkov nahor sú tri bodky (...). Ak máte záujem, v kritikách napíšte vetičku, ktorá by sa tam podľa vás hodila. Budem to tam priebežne dopĺňať...

Asi je pre takýto nápad potrebné kvalitnejšie cesto, do ktorého by ľudia pripájali ingrediencie, ale možno práve táto lastovička urobí leto...


......Už.......

bielaaura
13. 07. 2004
Dát tip
tie periny, to kakao:-) aj kozie mlieko je dobré, a tanec, pre chalanov maľovanie, básne, hudba..

Rowenna
21. 01. 2004
Dát tip
nejlepší bude uvařit kotel kakaa zahrabat se hluboko do kostkovaných peřin a čekat do jara. :-)

Dero
21. 01. 2004
Dát tip
Já vím, mohl ... ale na takové protimluvy já jsem vysazený ... ;o)

Mě je dobře. Ale určitě se najde někdo interaktivní. Říkám si, pokud je síla psát, není to ještě tak špatné.

maia
20. 01. 2004
Dát tip
Dnes nechcem byt nestastna, mozno zajtra. :-) *

mne nie je tiež zle. ono to skôr mal byť taký manifest chronického pesimistu fatalistu, ktorý aj tak v hĺbke verí, že niekedy niekde nejako, keď už naozaj nebude ani dúfať,sa všetko úplne zmení... k lepšiemu, samozrejme.

maia
20. 01. 2004
Dát tip
:-) V tomto zmysle akejsi nadeje som to pochopila. Na to, aby clovek dufal, predsa len asi nejucha stastim v realite a mometalne mam chut na cosi total odlahcene. Proste buducnost bude urcite krasna, ale teraz sa mi na to nechce mysliet, lebo som teraz. :-)

Dero
20. 01. 2004
Dát tip
Hmm ... interaktivita ... prosazuj, prosazuj ... ;o)

-deero prosazuj... prosazuj....?! si mohol nejaku veticku pripojit...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru