Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bezejmenná

20. 01. 2004
1
0
904
Autor
Atreidis

Láska je droga,
zpitý jak doga
toulám se krajem
opilý málem
opilý ze štěstí
s odbočkou na scestí
na scestí do pekel
nebo snad do ráje
hrajeme poker
Ďábel snad vyhraje
vyhraje duši mou
mou bolest jedinou
zbaví mě bolesti
růženec do pěsti
sevřu jak život svůj
dal bych mu radši tvůj
zní to tak sobecky
tak nečestně nehezky
slova jsou marnivá
tvá láska nahnilá
srdce mi užírá
umírám....
Atreidis
25. 01. 2004
Dát tip
Možní někdy až zase budu mít schýzu,tak se na to podívám:)Aspoň myslím:)

Amposhka
23. 01. 2004
Dát tip
Atreidisi, :-))) hezké ale přijde mi, že ten konec.... umírám.... by si zasloužil nějakou myšlenku. Slůvko umírám mě taky tak nějak samovolně napadne na závěr - vždycky když píšu zamilovanou.... a dojdou mi slova. A tak si říkám, jestli by nestálo za to dát na závěr něco více překvapivého.

Amposhka
23. 01. 2004
Dát tip
Atreidisi, :-))) hezké ale přijde mi, že ten konec.... umírám.... by si zasloužil nějakou myšlenku. Slůvko umírám mě taky tak nějak samovolně napadne na závěr - vždycky když píšu zamilovanou.... a dojdou mi slova. A tak si říkám, jestli by nestálo za to dát na závěr něco více překvapivého.

Sylvie
21. 01. 2004
Dát tip
překvapivý závěr*

Lukri
21. 01. 2004
Dát tip
:o)))))

Atreidis
21. 01. 2004
Dát tip
Sylvie:diky Lukri:čemu se směješ:)?

Voloďa
20. 01. 2004
Dát tip
No uznávám, je to trošičku lepší než má věc o drogách, zasahuje to víc témat. Ale ta má dnešní věc už je na tom přecije líp než toto dílko. Vytrvat!!! Držím palce.

Dero
20. 01. 2004
Dát tip
Atreidis: Trošku zapracovat na rýmech ... ;o) Voloďa: Ne, Voloďo, bojím se, že není ...

Viz Dero. Rým Droga - doga - to ani ve vtipu.

Atreidis
20. 01. 2004
Dát tip
Voloďa:hned si ji jdu přečíst:) Dero:Když myslím na rými,tak to vždycky z...spletu:) navzdory_čtenářům:Tak pokud se nesměješ,tak to vtip nebyl..

Atreidis
20. 01. 2004
Dát tip
Pardon,rýmy mají asi po m tvrdý Y,že?Omluva:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru