Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děkuji

21. 01. 2004
3
0
2226

aby mi ta tolik deprese nezevšedněla... :)))


Děkuji za úsměv
jež doufám mohu dávat

Děkuji za lásku
co úsměv vyvolává

Děkuji za slunce
to myslím lásku plodí

A láska ta nikdy
nikomu neuškodí
supizmus
18. 03. 2004
Dát tip
moc hezké a povzbudivé, leč to literární hledisko by chtělo ještě trochu poupravit

Ivabo
28. 02. 2004
Dát tip
Já tomu rozumím dobře a zdá se mi to milé a hezké.

fakt dík... :) PS. nikdo neříkal že musíš reagoval rozumně, kotě... :)

Ikru
23. 01. 2004
Dát tip
milé pěkné....T

katugiro
23. 01. 2004
Dát tip
já si dělal legraci, protože to bylo to nejrozumnější, jak se dalo na básničku reagovat... :)

katugiro
22. 01. 2004
Dát tip
láska ke kouření způsobuje rakovinu, škodí zdraví a vůbec :)

katugiro a beatrice: OK, uznávám oprávněnost vašich námitek :) opravená verze zní asi takhle: Láska kterou cítíš ty, láska člověka k člověku (a ne nezdravá posedlost, ale silný cit) většinou neškodí. OK? :)

Sylvie
21. 01. 2004
Dát tip
*

Tibeťanka
21. 01. 2004
Dát tip
jako beatrice, ale i tak se mi tvoje blbůstka líbí:)

melancholický? to byla šestnáctiletá trošku zasněná (a zase jednou nešťastně zamilovaná) holka, co jde jen tak po ulici a kolem ní zuří léto :) a jí je hrozně dobře...

beatrice - neříkám že láska nemůže zklamat, bolet a způsobit milion problémů a komplikací ale uškodit? s každou bolestí se přece něco naučíš... a to se hodí, ne? :) PS. "Nebýt milován je smůla opravdové neštěstí je nemilovat"

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru