Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Svatební II.

02. 06. 1999
0
0
2204
Autor
Hannah

Pro společnou cestu životem není třeba stát za plotem, není třeba mít papír a kroužky, spíš odpustit drobné dloužky, vědět kdy druhý by tančil rád a kdy se cítí stár či mlád, ve chvílích smutku radost dát a stále při sobě jen stát. Pro společnou cestu životem není třeba brát útokem vše co by člověk chtěl mít, někdy je třeba i snít. Věrnost a lásku, společný cit, to vše je třeba společně ctít, co druhý chce také sám chtít a jeden druhému oporou být. Přeji vám štěstí a také lásku a když čas přidá nějakou vrásku, vztah ať se prohloubí stálostí a každodenní radostí, ať netrápí vás starosti, ať v srdcích mír se rozhostí, ať žádná duše není sama přeje Vám kamarádka Hana.
Merle
04. 06. 1999
Dát tip
Ušetři nás Černohledý, už jen ty představy, jak asi bys to napsal stačí :-))))

Ráda by se vdávala
chce dotáhnout chlapa k oltáři
za vlasy či něco jiného
aby mu pak co proto dávala.

Merle
03. 06. 1999
Dát tip
Líbí...

BlackG
03. 06. 1999
Dát tip
taky je to hezky, ale neodpustim si poznaku, ze obcas prijde vystrizliveni (to se tyka spis pojednani nametu - kdybych psal na toto tema ja, to byl horor)

Print
02. 06. 1999
Dát tip
To mi spad kámen ze srdce, já myslel, že to píšeš sobě!!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru