Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pochopeno

24. 01. 2004
4
0
1641
Autor
Miss_Moody

A pak to jenom zvládnout...

Rozpustit si vlasy

a ještě jednou

jedinkrát

chytit tě

do svých sítí

 

Růž na tváře

a vůni prohranou,

aby se ti hezky

vzpomínalo

 

Pak naposled

uhranu ti duši

polibky

od Afrodity

 

A nakonec

probudit se

do kalného rána

A  nebrečet

    netoužit

    nevzpomínat

    nebát se      

                                být sama


sidonia
27. 01. 2004
Dát tip
*t(r)ip:))))

Vinki
27. 01. 2004
Dát tip
nektere dobre okamziky tam jsou, pis dal :)

dismorphia
26. 01. 2004
Dát tip
Jen konec dobrý..

alim
25. 01. 2004
Dát tip
ano+t

maličká
24. 01. 2004
Dát tip
:) stručně a jasně..a nebát se... ale brečet se bude, ajaj... aspoň chvíli určitě :)

Elyanne
24. 01. 2004
Dát tip
***

Rozpustit si vlasy a ještě jednou jedinkrát chytit tě do svých sítí Jako bych to už tolikrát slyšela ...Je asi špatné, když se zamýšlím nad každým slovem, ale proč prohranou vůni? Když se mu má lépe vzpomínat. Aby zapomněl, asi jsem vedle, jak ta jedle ...

Dero
24. 01. 2004
Dát tip
Hmm ... musím souhlasit s Don't_worry ...

Miss_Moody
24. 01. 2004
Dát tip
D_W a Dero: Těžko se to vysvětluje, je to vůně, kt. jsem používala, byla krásná, ale stejně jsem to prohrála na celé čáře...A jsou v ní vzpomínky na naše večery, na všechno - pro mě je prohraná, pro něj jen související se mnou...Snad je to teď pochopitelnější Maličká: Brečelo se už dost, teď se s tím jen racionálně vyrovnávat El: děkuju:)

Víš, mě spíš zaujalo to, že to byla krásná vůně, ale prohrála jsi to obecně a přisoudila jsi to jen jí...i když ono to je z toho zřejmé - přesto.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru