Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Legenda o houskách a zradě

28. 01. 2004
8
2
4681

Stařec mocně máchl velkým mečem a ...... vykloubil si své prastaré rameno, neb nebyl to bojovník ... ale jeho syn... klekl a prosil Housku za odpuštění pro svého otce a aby mu bylo vráceno zdraví. Houska ho vyslyšel a ... nic. Pouze ho vyslyšel a pak se smíchem odletěl na koberci plném soli a kmínu. Proletěl kolem domovnice, ta ho chytila, dala ho na klepadlo a vyklepala plácačkou na koberce. Sůl lítala všude kolem a na sídliště se seběhly srnečky a sůl lízaly... přišel Muž a řekl: NELÍBÍ a srnečky byly rozmetány úplně všude. Prosby syna však přeci jen byly vyslyšeny ... v 93 letech šel ráno do obchodu a měl štěstí - shodou okolností zrovna přivezli ... HOUSKY !!!. Jeho štěstí však netrvalo dlouho - housky byly plné zrady, byly to housky pečené samotným Bin Ládinem a původně měly dorazit do USA. V každé housce byla atomová bomba. Když skončila série výbuchů, Ďábel se jen pousmál, luskl prsty a jeho služebníci přiložili do kotle několik lopat plných neviňátek. Psi zavyli. Ze stromů vzlétly sovy a odnesly zbytky stáda krav, které pásl na louce vnuk prastrýce nevlastní sestry švagra onoho syna, jež se tak bil za zdraví svého otce. Když zjistil, že to není jeho otec, ale jeho vnuk, přešel ho smích a toho bastarda sám utloukl židlí, že si z něj dělal legraci. Moudrosti bylo v kraji jako máku, všichni se jí zalykali a stříkala jim z uší ... o 19 generací později historikové zjistili, že to nebyla moudrost, ale hnis. K jednomu z nich přistoupila Tajemná Žena v Tajemných Teplákách a prohlásila: "Neboj se mne, neb nejsem sudička, ani smrt." Byla to ale hajzlbába. A ztloukla ho, protože jí už 37 let dlužil za vysrání 3 Koruny. S úroky to ale dělalo 10 miliónů, takže mu sebrala celej výzkumnej ústav historie a udělala z něj obří Srací centrum: Hyperhajzl. Jeho pak šoupli do basy za zpronevěru, podle americkejch zákonů, který tady budou brzo platit, na třináctinásobný doživotí v dolech, kde dostával k jídlu jenom pavouky a krysí mozky. Vesmírem letěl Captain Kmín a uviděl Zemi (zrovna když se mu chtělo na hajzl) a na ní rozpínající se Srací centrum, kde chtěla Šéfhajzlbába za vysrání 500 Korun a každé dítě dostalo po vysrání hračku McPapír s fotkou Šéfhajzlbáby. Když se s tím papírem člověk utře, ozve se z něj: "Jsme stále s Vámi, myslíme na vaši prdel !". Captain Kmín se šel vysrat, ale měl jenom 3,50 a tak dostal papír super dry s výčnělky, třískami, šponami, střepy a hřebíky. Když se potom 3x utřel, zjistil, že se celej nastrouhal. To ho nasralo a zavolal do vesmíru jediná 2 slova: "Bratře: NELÍBÍÍÍííí !!!!!". Náhle se tu zčista jasna objevil Muž, zamával brokovnicí a řekl: "NELÍBÍ !" a ustřelil všem hlavy, protože ho vyrušili od 3752. dílu Mladí a neklidní, ve kterém se konečně mají všichni zklidnit a zestárnout. Muž byl opravdu NASRÁN a tak ustřelil hlavu i svému bratru a pak všem jeho příbuzným, známým, jejich příbuzným a všem co jim dlužili peníze. Ale sám byl taky příbuzný a tak zjistil, že se taky zastřelil. Jemu to však nevadilo, protože byl nemrtvý a tak s úsměvem odešel a už ho nikdo nikdy neviděl.

2 názory

Hahaha, dost dobrýýýý...to mi hrozně připomíná dílo myshichky "S mokrou nohou", to si přečti, není to TAK šílené, ale dosti :D jinak Típuji, tohle já můžu:D

Nejlepší jsou Hostičky od samotného Bin Ládina

AAA_AAAB
20. 01. 2005
Dát tip
Nářez!!!

johanne
31. 01. 2004
Dát tip
trochu jsem se v tom ztrácela, ale působí to úžasně uvolňujícím dojmem :))

katugiro
29. 01. 2004
Dát tip
hm, tohle už ani ne...

já už se nemůžu smát, bolí mě břicho seš to ty, chrouste? :)))

Dero
28. 01. 2004
Dát tip
Já se taky nemůžu smát ...

Dero
28. 01. 2004
Dát tip
s_b: Nevím, Cimrman mě asi rozmazlil. :o)

Nejsem chroust.....ani tesařík....ani Tesařík...a už vůbec ne Babočka Admirál ! :-) Omlouvám se všem za trochu drsnější styl - už je to nějaký ten pátek, co jsem to psal a tak jsem si neuvědomil přítomnost těch fekálních slov. Jen doufám, že mě za to nesmažou...

Dero
28. 01. 2004
Dát tip
s_b: Jára for(ever) president. :o) S_H: Nemáš se zač omlouvat. Ta paranoia je ale oprávněná. :o)

S Jára forever souhlasím, taky ho můžu Díky, zájem začínajícího autora, potažmo publikatéra, potěší ;-) Jestli má někdo zájem, můžu uveřejnit ještě minimálně jedno rádobydílko podobného charakteru...

Dero
28. 01. 2004
Dát tip
A co tak jemný, inteligentní humor? :o)

Dero: I takových pár pokusů jsem měl. Část jich padla za oběť doslouživšímu harddisku a část bych snad ještě někde našel. Samozřejmě mám v plánu vytvořit i něco nového :-)))

Dero
28. 01. 2004
Dát tip
Skvěle ... budu číhat. ;o)

Rowenna
28. 01. 2004
Dát tip
výborně. ***

fungus2
28. 01. 2004
Dát tip
Ano skvělé!!!

Kandelabr
28. 01. 2004
Dát tip
Tajemná Žena v Tajemných Teplákách je skvělá :) bylo by to vtipnější kdyby toho sraní bylo o ždibínek míň. jak je sraní moc, už to není sranda (to platí ve psaní i v životě :) )

StvN
28. 01. 2004
Dát tip
V podstatě se mi líbí část kolem Hyperhajzlu. Začátek docela ušel a konec je zabitej. Skoro až trapnej.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru