Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Legenda o Temném Pánu Česneku

28. 01. 2004
7
0
2095

Na přemnohých nohách stál Temný Pán Česneku a máchal mečem sem a tam. Hromy duněly a i sám Čas se třásl (zimou). Kosmický Piškot přiletěl, řekl "shit" a táhnul zpět, odkud přišel. Zlé to byly časy. Avšak po mnohaletých hrůzách se objevil Mistr. Mistr se ve skutečnosti jmenoval Čcheng-Šua-Jün-Ho-Pao-Su-Te-Jang-Čchi (Velký zelený hroší výkal na poledním slunci páchnoucí), ale nikdo si to nikdy nezapamatoval, takže ho všichni oslovovali "buzno", protože neměli pochopení pro tradiční čínské oděvy. Mistr Buzna neuměl nic zvláštního, ale všichni slyšeli o dávném umění Kung-Pao a mysleli, že když je Číňan, že ho zná. Jediným jeho uměním však byla Ikebana - umění aranžování květin. Mistr Buzna se nakonec jednou drze postavil Temnému Pánu. Sám Čas se opět třásl v základech (ne že by zloba Temného Pána byla tak velká, ale Čas si zapomněl vzít kulicha a v zimě nastydl) - Temný Pán se zamračil a řekl: "Kdo se opovažuje ?". Mistr Buzna odpověděl: "Já! Mistr Čcheng-Šua-Jün-Ho-Pao-Su-Te-Jang-Čchi !". Temný Pán se chtěl zasmát a Mistra Buznu zašlápnout, ale stalo se, co nikdo neočekával. Přihlížející si o tom dodnes vyprávějí. Mistr Buzna se mocně soustředil a v okamžiku brutálně naaranžoval tak dojemnou náruč květin (a stihl i v okolí stojící bonsaje a školní nástěnku), že Temný Pán dojetím upustil meč a stal se z něho zahradník se specializací na česnek. Dávno tomu již. A dál plyne čas a tento příběh se předává  z generace na generaci k poučení dalších.

 

THE END


Je to pěkné, ale krátké, navíc polovina tohoto textu je mistrovo jméno...

AAA_AAAB
20. 01. 2005
Dát tip
Hodně dobrý...*

navážeč
21. 07. 2004
Dát tip
Pěknej slát.

StvN
30. 01. 2004
Dát tip
A zase ten konec. Škoda ho.

katugiro
29. 01. 2004
Dát tip
nekyselost veselost! :)))

Dero
28. 01. 2004
Dát tip
To už je lepší než předchozí ... dokonce jsem se pousmál. ;o) ***

já vim že ho ty typy seró, ale neodolám, třeba mě zabij.

Rowenna
28. 01. 2004
Dát tip
***************

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru