Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odevzdaná

28. 01. 2004
1
1
1327
Autor
Jolina

Před spaním, v přírodě, venku, před stanem...

Odevzdaná

 

tábor se ponořil do řeky snění

všichni tu někde jsou

nikdo tu není

Jen klidně spěte.

 

přemýšlím samotná a rozespalá

už dávno dospělá

a přece malá

Vy klidně spěte.

 

v náruči sladkých nočních melodií

já tiše usínám

myšlenky žijí

Zas´klidně spěte.

 

o té noci budu zítra vyprávět

ranní rose slunci

takový je svět

A vy jen klidně spěte.

 

Pst!!!

 

16.7.2003

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


1 názor

slivaka
30. 09. 2009
Dát tip
klidně spící tip*:)

j_i_r_i_k
03. 02. 2004
Dát tip
Každému bych přál občas zažít takové pocity, to by byl hned svět příjemnější - nebo spíše lidé... Připomnělo mi to jednu písničku od Rolniček (slovenská folková kapela, kdybys náhodou nevěděla, doporučuju :) )...

Jolina
03. 02. 2004
Dát tip
Neznám, neviděla, neslyšela:) Tak snad někdy:)

Elmiia
01. 02. 2004
Dát tip
poslední část "o té noci..." se mi zdá tak trochu přilepená. klidně bych ji vynechala. jinak ale krásně vcítěné do dospělého dítě, milé :)

Jolina
01. 02. 2004
Dát tip
Jo, mně se ta poslední sloka taky líbí nejmíň...ale zatím ji tam nechám...

Besuhoff
29. 01. 2004
Dát tip
tábor se ponořil do řeky snění všichni tu někde jsou nikdo tu není .. to je, to je, to je prostě pěkný. Byť dovětky ztrácí postupně údernost, což však mohl být úmysl (i když já bych nejspíš použil všude stejný - na druhou stranu, tak dobře bych to nenapsal :-)))) Moc líbí.

Jolina
29. 01. 2004
Dát tip
Jo, to byl úmysl. Díky za komplimenty, dá se to napsat i líp, prostě pocitovka, ty já mám nejraději:)

zuzuzu
28. 01. 2004
Dát tip
ticho, přepadení

francis
28. 01. 2004
Dát tip
.... ano proč ne decentně

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru