Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ve vzorcích

28. 01. 2004
0
0
480
Autor
ja82

na zemi
v tramvaji
na kolijich
sleduji mraky
vim že jsem taky mrak
ale nevystoumim
mam strach
Elmiia
01. 02. 2004
Dát tip
nějak jsem se ocitla znovu u tebe :) promin, spletla jsem si komentář 815_0 s tebou (Ja 82). Beru zpět :)

Elmiia
30. 01. 2004
Dát tip
upřímně, tvůj kometář mě zaujal víc nehraješ s v něm na ustrašený mrak,...že by proto? :)

katugiro
29. 01. 2004
Dát tip
z čeho?

kedves
29. 01. 2004
Dát tip
Nerozumím. Snad proto, že já jsem ještě nikdy NEVYSTOUMILA na KOLIJICH. Není to ode mě rýpání (ve skutečnosti mám trochu strach, že to byl autorský záměr), jen příště doporučuju si COKOLI po sobě přečíst. K

ja82
29. 01. 2004
Dát tip
na zemi diky, ale mohl bych si to po sobě přečíst xkrat a ničeho bych si nevšiml. * v tramvaji * na kolejich * sleduji mraky * vim že jsem taky mrak * ale nevystoupim * mam strach z čeho? strach vystoupit z kulturních vzorců

Jolina
29. 01. 2004
Dát tip
Strachu je všude moc, co trochu odvahy???:)

815_0
29. 01. 2004
Dát tip
Myslím, že nejde ani tak o odvahu - my lidi jsme hloupí - pořád bysme chtěli být originální, jiní - to všechno, protože se bojíme samoty, zapomnění - dílko mě zaujalo - jen - ty chybky si oprav, ať to je připravený pro další návštěvníky :-) Ještě k dílku - pěkná myšlenka - ale - nemáš strach vystoupit, ale strach z toho, že i když vystoupíš, nic se nezmění... (i když - je to Tvůj strach ;-))

Jolina
29. 01. 2004
Dát tip
Taky pravda, strach vystoupit...ale já jsem ten optimistější človíček, který si myslí, že bude líp, a tak raději zkusím vystoupit...

815_0
29. 01. 2004
Dát tip
Správný přístup :-) Já vystoupil a vystupuji stále - je to zajímavé, zábavné a... Pro nás paranoiky dost nutné ;-) No - možná nejsem normální, ale - bejt jinej považuju za svojí největší přednost (což se neprojevuje na Písmákovi a už vůbec ne v mojí tvorbě :-)) :-) I když vím, jak je to "ubohý", tak - proč ne ;-)

hmm

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru