Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TRINÁSTA KOMNATA

30. 01. 2004
2
0
1730
Autor
Fllora

ŠÍPOVÁ RUŽENKA

 

zaviata prachom večnosti

bez spomienok

bez minulosti

spíš na posteli z čiernych ruží

 

 

AMNÉZIA SMRTI

 

väzeň vlastných myšlienok

za mrežami zo spomienok

na pokraji šialenstva

skočíš

z ôsmeho poschodia

 

 

ŽIVOT

 

slovo

písmená

ktoré mi nič nehovoria

priestor

vyplnený časom

ohraničený koncom

a novým začiatkom

 

 

*****

 

bez myšlienky

bez citu

sám za seba

pre seba

človek dneška

dostáva sa do sporu

z minulosťou


JeanJoche
09. 01. 2006
Dát tip
13.komnata rulez! * Šípková a Amnézie jsou prostě boží...Život už je trochu slabší...

Ked som si precital tvoju basen Amnezia smrti, vybavil sa mi moj posledny film :) A nevedel som preco :)) Chvilu som si nevedel spomenut, preco mi je to take zname:))) Mam dlhe vedenie ... Velmi sa mi pacia basne Zivot a Sipova ruzenka.

Fllora
30. 10. 2004
Dát tip
s tým oddelením je to dobrý nápad ja som to tam nedala ako celok, ale ako samostatné básne, len sa mi to nechcelo posielať na desaťkrát :)

chuan
05. 02. 2004
Dát tip
nuz, Florinka, ZIOT je doby, ako sa na to kuknes take to bude chges to zle? bude to zle! chces to dobre?bude to dobre! a pritom staci nechciet nic....(alebo vsetko :) dal by som ti aj typ, keby si to rozsamostatnila....

Mám v tom zmatek. Moc mě to nebere.

maličká
30. 01. 2004
Dát tip
....slova do větru hozená, nesrozumitelné je to ...... patrně tvůj pocit ze života... Kdo tě má učit rozumět písmenkům toho slova?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru