Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nicota

01. 02. 2004
0
0
1375
Autor
sway__bha

Do tmy nahlíží,

nevidí,

 co uvnitř je.

Tma se všude prolíná.

místo vzduchu kouř,

místo prachu strach.

Jediné co v nicotné tmě svítí,

plamen svíčky dohořel.

Kudy jednou svitlo slunce,

tudy dnes zloba nesese.

 


Svítí nebo dohořel?

sway__bha
01. 02. 2004
Dát tip
Sítil plamen svíčky, a když svíčka z přestane svíti, tak dohoří!!!!

Máš to v jedný větě. Svítí - dohořel. Svítí - přítomný čas. Dohořel - minulý čas. Nejdřív tedy dohořel a pak svítí?

zuzuzu
01. 02. 2004
Dát tip
,,,,nudny je to, nic novyho mi to neříká, hrozny!

Dero
01. 02. 2004
Dát tip
Hm ... ?

Kakabus
01. 02. 2004
Dát tip
No, já bych tu báseň zas tak nezhazoval, je pravda, že té básni chybí melodičnost, ale pořád v ní zůstává jakési poselství, možná poselství beznaděje??? Nevím, ale každopádně to není tak strašný...

Lee
01. 02. 2004
Dát tip
aneb píseň trpaslíků vracejících se do Morie... na hlubší kritiku to prostě není... a v poslední řádce máš "nese se" dohromady což nedává smysl... "místo prachu strach" je špatně zvoleno - prach-strach evokuje rým a navíc ten nejotřepanější z otřepaných... totéž kudy-tudy... navíc slunce svítí tady, tam, onde ale určitě ne tudy/kudy "nicotná tma" spíš evokuje malinkou tmu než tmu plnou nicoty, což je taky protismysl... bylo by toho možná ještě víc... jako píseň trpastíků dobrý :o)))

Kakabus
01. 02. 2004
Dát tip
Přesně tak, myslel jsem "neshazoval" , omlouvám se, co se týká češtiny, su velkej bídák, ale snažím se to napravit :o)

Kakabus
01. 02. 2004
Dát tip
Jo, co se týká avi, tak soráč, trošku mně uklouzl prst...

Craerassy
01. 02. 2004
Dát tip
sleeping - shodil... Trošku sis tím tu kritiku na kritiku shodila.:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru