Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Totem je lepší

03. 02. 2004
0
0
2822
Autor
ursi

Řekněme si to na rovinu, Totem je lepší, zábavnější , barevnější. Písmák je suchárna.
Silvita
02. 03. 2005
Dát tip
tak tu neotravuj!

Lancelott
06. 08. 2004
Dát tip
Totem se mi nelíbí:o(

Litochowitz
09. 02. 2004
Dát tip
...papouchu:))...no jasně, jen mam takovej nepříjemnej pocit, abych nebyl jen na lavičce:-)).....oni ty kotníky ne a ne zůstat pohromadě:)

Zly
07. 02. 2004
Dát tip
papouch: do toho jdu. jsem mizerný fotbalista, ale zanícený škodič. a umím skvěle nadávat.

na Totemu jsem byla jednou, či dvakrát a je nepřehlednej, přecpanej a vůbec nepříjemnej

pozorovatel
07. 02. 2004
Dát tip
papouch: do toho bych šel taky! Jsem sice mizerný škodič, ale zato zanícený fotbalista:)

papouch
07. 02. 2004
Dát tip
tak mrknite na "kluby" a přihlašte se do fotbalové písmojedenáctky :-) potřebujem fšechny, roznašeče piva, roztleskávačky, provokatéry, rowdies, pořadatele, pokladní, defraudanty, podpláceče, házeče dýmovnic .... jo, hráče taky :-))))

Barbar
06. 02. 2004
Dát tip
CO TO JE??? To je nějakej kolík vyřezávanej indiánskej? BARBAR

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
prostě a jednoduše, jaxembyl uš pravil, Totem leší NENÍ nikdy NEBYL a nikdy NEBUDE páč protože proto!!! A navíc, až se s Litochowem domluvíme, tak naše Písmácká jedenáctka fotbalová dá cunt totemákům a sehrajeme špíl, kde je vyklepnem jak přeschlou zorku! (Lito., co ty na to? :)

Zly
04. 02. 2004
Dát tip
na rovinu: není

ursi
04. 02. 2004
Dát tip
klídek, to já jenom tak čeřím hladinu.Ale stejně je lepčí.

g_morr
04. 02. 2004
Dát tip
stojí za prozkoumání! nepřehledný rozhodně není.

Litochowitz
03. 02. 2004
Dát tip
...čéče, mě přijde Totem takovej mrtvej.....nemůžu si pomoct....

totem? máme jenom tamtam - neláska je tatam :)

Elyn
03. 02. 2004
Dát tip
Totem je Totem, Písmák je Písmák. Každý trochu pro něco jiného. Písmák je přehlednější a věřím, že se bude dál vyvíjet... Neházej flintu..;) Taky myslím, že je Totem trochu spací...

Na totemu je fajn, že je tam i výtvarná sekce. Ale já sem tam hůř orientuju.

elyn: dík za tip, hned se tam mrknu, rohypnol už mi nepomáhá :) chrobák: má háb hárá tam? ursus: kdo hledá najde. myslim, že tak jako sem každej přichází se svou troškou, tak si i odnáší další trošku (mršku spršku :)

papouch
03. 02. 2004
Dát tip
NENÍ

neni...na pismaku se mi nikdy nestalo, ze by me redaktori pozvali na cteni myho dila a pak mi jaksi zapomneli rict, ze ho skrtli z programu, takze jsem to zjistila az po skonceni poradu v jazzklubu :-))

katugiro
03. 02. 2004
Dát tip
v čem je lepší či zábavnější? takhle se nemáme o čem bavit :)

Hmm. To jsem potřeboval vědět. Otevřels mi oči !!!!!!!

pozorovatel
03. 02. 2004
Dát tip
Písmák je modřejší:)

Andulka
03. 02. 2004
Dát tip
Kdo si mysli, ze Totem je lepsi, je na Totemu, kdo ne, je na Pismaku. Nekomu se libi neco tam a neco tady, tak je na obou. Lepsi by bylo, kdyby si mel nejaky napad, jak neco vylepsit na Pismaku a diskutovat o tom.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru