Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vztek

03. 02. 2004
0
0
723
Autor
IronAngel

Je to smutné, ale podklad tohoto díla je inspirovám realitou.

Sedím na druhé straně autobusu a pozoruji tě a ty mě.Já se na tebe dívám s láskou, ale ty na mě s pohrdáním.Proč ke mně sakra nejdeš?Copak už jsi zapomněla na včerejší večer?

Pořád mi říkáš, ať se nechovám jako malej kluk, ať mám víc iniciativy.Ale proč já?Protože jsem kluk?Protože o tebe mám zájem?Copak ty o mě ne?Jak se tak dívám do tvých očí, kterém jsem na tobě moc miloval, vidím jen masy ledu.Až mě z toho běhá mráz po zádech.Copak jsou to stejné oči, které mi beze slov šeptaly, jak bezmezně mě milují?

Stejně jako tvoje oči , tvé srdce se změnilo.Po tvé dobrosrdečnosti, po tvé laskavosti v něm nezbylo ani památky.To není stejné srdce, které jsi mi dávala.Ale teď mi to konečně dochází.Už pomalu končí doba tvé nadvlády v mé duši a v mém srdci.Mé oči prohlédly skrz tu mlhu, která se tam nahromadila tvou pomocí.Copak si myslíš, že nevím s kým mě celou dobu podvádíš?Celou tu dobu jsem si namlouval, že chyba je u mě.Vždyť já ,nezkušený mladík, nemá ani tušení, o co se jedná.Musím říct, že jsi mě poučila.Ale byla to velmi tvrdá lekce.Moc tvrdá.Co jsi mi to udělala?Tos nemohla mít víc trpělivosti?Asi ne.Mě ta moje už došla.Už nebudu tolerovat hnusnárny, které mi provádíš.Už nechci snášet bolest, kterou mi působíš. když flirtuješ s celým městem..Věřil jsem ti.Každou chvíli jsem přemýšlel, zda mám u tebe šanci, jestli jsem pro tebe dost dobrej.Bohužel jsem to bral z opačneho konce.To ty jsi ta špatná.To ty mě nesáháš ani ke kolenům.Jak jsem se s tebou mohl jen zahazovat?

Teď jsem zcela vyléčen a tak můžu s čistý svědomím říct to, co jsem ti měl říct dávno: POLIB SI PR….L.

 


ach ano, to poslední je jediný, na čem se shodneme :)

IronAngel
05. 02. 2004
Dát tip
:-D

IronAngel
05. 02. 2004
Dát tip
Pán_pupenů: jo to máš asi pravdu :D

Kandelabr
04. 02. 2004
Dát tip
takové typické terapeutické dílo. pro tebe má jistě velký význam, pro čtenáře však nikoliv :) tedy pokud čtenářem není ona slečna :)

sgt_Hakon
03. 02. 2004
Dát tip
hehe.. líbí se mi to! hurá POKROK (teď nemyslím tu slohovou stránku věci ;O) jenom.. nevím nevím jestli ti ty oči šptaly že tě milují... ;O)

IronAngel
03. 02. 2004
Dát tip
O tom co mi řikali její oči, o tom vůbec nic nevíš, takŽe to nekomentuj

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru