Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmák fofrník

05. 02. 2004
0
0
1513
Autor
JiKo

Mám dotaz na ostatní, potažmo namajitele.

 

Také vám jde Písmák vposlední době tak blbě?

 

Když načítámjakoukoli stránku Písmákaje to děs a z měření průtoku dat to vypadá že server jede někkomu doma na 486ce přes modem :-)

 

Lyryku:

U koho a kde Písmák hostuje?

Počítáš se změnou hostingu?

60 sec. načítání jedné stránky je až dost, určitě to spoutu lidí odradí (po té co je to otráví)  tenčas jseem naměřil na 600Kblince. Neumím si představit, jak musí být lahodné poetičtit přes modem...

 

Překvap nás!


alina
14. 02. 2004
Dát tip
v několika posledních dnech je to neuvěřitelně pomalý!!!! Dokonce i mě už to začalo vyhazovat, a nejčastěji se přihodí to, že kliknu .... a prd! ...... kýžený efekt se zadaří tak napotřetí :o(( Lyrikuuuuuuuuuuuuuuuuu!!! Halooooo....???!!!!!!

papouch
14. 02. 2004
Dát tip
Zdenál chrápe :-((((((( ani na mejla už nemejlá :-((

mam stejen problemy,,,a to v praci sedim u svizny site... a kdyzu si chci dat deset minut pauzu a pocist si tu, tak to vychaziu nejak ne podle mych planu :-(

ch_34
06. 02. 2004
Dát tip
tak tak! ať, žije fond Písmák

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
ano, je to tak! (Už jsme se s Derem o tom bavili - 64bytový ping průměrně 12ms, což je slušné, ale praktický provoz děsběs, někdy se stane, že se stránka načítá minutu... Z toho najednou nic pic a jede to jak šnélcug, jako dyby právě po restartu :-) .. No zrovna teď! (8 hodin ráno)

ulita
06. 02. 2004
Dát tip
pomalu jak kdy, ale vyhazuje mě to skoro pořád :((

alina
06. 02. 2004
Dát tip
mě to nevyhazuje, ale jinak to asi neposoudím, ....... páč moje "předpotopní obluda" jinak též zvaná počítač mi doma tak jako tak otevírá stránky tím způsobem, že vzásadě při každém překliknutí si můžu skočit do trafiky pro cigára, než se něco začne dít ;)

aramis
06. 02. 2004
Dát tip
aspon ma clovek - popri klikani a citani - cas uvarit si caj, najest sa a podobne, nech to nikto nemeni, mne sa to takto paci... :o)

ch_34
06. 02. 2004
Dát tip
mě se to teda moc nelíbí.... člověk si načítá, načítá, načítá.... a po víc než minutě mu to hodí stránka nenalezena.... a může se zkusit přihlašovat znovu.... to si počká nejmíň 1/4 hodiny, než je Písmák vůbec navštívitelnej k tomu vyhazování za chodu.... mě to vyhodí skoro jostě, podívám-li se, kdo četl dílo

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
ráno to chodilo svižně, včil je 12:50 a je to shnilý jak lenochod :-((

drfaust
06. 02. 2004
Dát tip
pomalu pomálu pomalu stále...

drfaust
06. 02. 2004
Dát tip
pomalu pomálu pomalu stále...

Andulka
06. 02. 2004
Dát tip
Me to na rozdil od vas jde rychle. Kliknu a hned mam pred sebou novou stranku...:-) Mozna, ze duvod muze byt take vase pripojeni..:-)

drfaust
06. 02. 2004
Dát tip
Andulka: ...věci selhávají vždy v nejslabším článku...:) třeba já, jsa sedmým krčním obratlem, jsem připojen k páteři... jenže na kterém článku záprstním číhá písmák?:)

Andulka
06. 02. 2004
Dát tip
..teda, tebe abych si jeste prekladala...:-))))) pismak je na tom poslednim....taky zalezi, kolik lidi je u patere pripojeno...a jestli treba ztahuji nejaky film nebo pisnicky...:-). Ja bych zavolala tomu, komu platis za sluzby...a volala bych 3x denne, az bych jim lezla na nervy,...a oni by mi pustili vic. Jednak nemusim platit, kdyz nemam takovou rychlost jako slibuji, jednak se me chtej zbavit....tak vetsinou pusti vic, nez platim. Ale to uz jim nerikam, ze mam doma router...:-)))

drfaust
06. 02. 2004
Dát tip
směju se...:))) To bych asi musel zavolat sám sobě na číslo 224352519... Pokud se nepletu začali na začátku devadesátých let s netem vysoké školy + telekomunikace skrz konsorcium CesNET... ...no a já, jsa pochlebovačem svého chlebodárce, se pojím z domény fsid.cvut.cz ...jinak vrámci ČVUT tady máme momentálně 100Mb síť... alo co číhá tam venku?:)

ch_34
06. 02. 2004
Dát tip
milá Andulko, jdou-li ostatní weby v mžiku, je to fuk protože, je-li na Písmáku víc lidí, člověk si počká, a to hodně dlouho Písmák má v podstatě tak pitomý spojení, že rychlost připojení na to nemá skoro vliv s modemem 56 jsem chodil stejně pomalu jako teď přes radiovlny (kolen 240)

Andulka
06. 02. 2004
Dát tip
- no, ja nevim...jenom me to napadlo...:-)..protoze ja klikam a mam to hned....necekam...Tak je mi divne, proc to ma nekdo hned, a nekomu to chvilku trva...a tohle bylo jedine, co me napadlo...:-) Jestli je problem ve spojeni Pismaka, tak by se to snad dalo taky zmenit. A kdyz to bude stat Lyryka nejake penize, tak muze zavest nejake clenske poplatky....ale je me taky jen tak napadlo....tak me prosim za to nenadavejte...:-))))

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
je večerrr, jedu přes modem a švihá to jak bičem. Tak mi řeknite, co se děje jeje jeje je...... Zdendooooooooooooooo codybys ňěco přidal k dobru? :-) (avi)

papouch
06. 02. 2004
Dát tip
Kecám. To "švihání" byla asi jen chvilková slabost. Opět se to chová stylem "klik a jít na kafe" :-((

Nu, nevyhodilo mě to ještě nikdy. Ale nedávno jsem si pořídil ISDN, 128 kilo, těšil jsem se na ten fofr - a nic. Rychlost načítání, co mi měří ConMet, to bych vám nepřál vidět. Připojuji se k žádosti o vysvětlení (a připojuji se sakra pomalu..:)) ).

JiKo
05. 02. 2004
Dát tip
ps: ta diskuze nemá být snůškou nadávek na Lyryka, že je dement apod. když to tu má pomalé - tak se toho držte plís.

Morney
05. 02. 2004
Dát tip
chroust: Že to říkáš zrovna ty, dyť máš křídla, né :)) Jinak k tématu, zdá se mi, že to bývalo i horší.

mě to navíc každých 5 min. vyhazuje...

Dero
05. 02. 2004
Dát tip
Taky mi to jede pomalu, i přes velmi slušný ping (12ms).

Craerassy
05. 02. 2004
Dát tip
Taky mi to dnes jde pomalu. Děsně pomalu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru