Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FILOZOFICKY

07. 02. 2004
0
0
1204
Autor
Zuzák

Nikdy to

co je teď

 

Jenom co zbude

až Ty odejdeš

jen to co nezmizí

když Ty tu nebudeš

 

je Tvůj

život


Damned
23. 06. 2004
Dát tip
Filozoficky? Jasně! Pouť člověka končí jeho smrtí. Do té doby není nelze říct, jaký odkaz po sobě zanechá a jaký tedy žil život. Stejně jako knihu, kterou jsem dočetl (a jen takovou) můžu hodnotit. Jestliže jsem někde v půlce, můžu říct, tahle kapitola byla/je ..., ale neměl bych říkat jaká je kniha - to se dozvím až po otočení posledního listu.

maličká
08. 02. 2004
Dát tip
Promiň, pak se ti to ale nepovedlo vyjádřit těmito verši. Je mi líto...vyznívají úplně jinak...

Zuzák
08. 02. 2004
Dát tip
Proč filozoficky? Protože jsem se tak cítila, když jsem to psala. A taky proto, že podstata života člověka je IMHO skutečně nakonec hlavně ta stopa, kterou za sebou zanechá v srdcích lidí, kteří mu byli blízcí. Za sebe bych to definovala asi tak, že pokud tu po mě jednou zůstane aspoň jeden člověk, kterému se po mě zasteskne, tak měl můj život smysl... ;-)

Dero
07. 02. 2004
Dát tip
Vážně, proč filosoficky?

maličká
07. 02. 2004
Dát tip
Filozoficky? Proč? tvůj život je to celé... vždycky tož nechoď na to filozoficky..

dismorphia
07. 02. 2004
Dát tip
Proč filozoficky? Možná proto, že se to stalo poměrně módní záležitostí. Filozofovat je k upoutání pozornosti:)

dismorphia
07. 02. 2004
Dát tip
Máme tele a feny, tak na co ještě filozofii? To už by byl pořádný zvěřinec:)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru