Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzpomínka na podzim

09. 02. 2004
6
0
3966
Autor
Makča

To jsem si napsala, protože už mě ta zima sere a je mi smutno, tudíž z bezpečí rýmovaček unikám do nejistoty prózy.Ha!

...A mraky zase letěly šíleně rychle a bylo ráno odřený od balenejch cigaret a křišťálový vítr se lehce otíral o duše a čistil, smáli jsme se bláznivě, suchý listy chrastily po kapsách, pusu plnou čerstvých kaštanů, levný víno sládlo na rtech, pokojný tisíciletý dech stromů rušil nervní drkotání mýho srdce. Mystérium chvíle, jenom chviličky maličký, jako vzpomínka, co si uložím na dno  podzimního sáčka a na jaře najdu ji zase jistojistě tam. Prsty žlutý od tabáku, listy žlutý od tabáku, červený od studu a tudíž s pamětí, neboť se pýřily za včerejší opilecké řeči as, kdy se vyznaly tak jak já z nevědomí srdce.


* alternative : Jj.

To mě moc těší ... taky jsem v návratu

Makča
16. 02. 2005
Dát tip
alternative4:dík já tobě

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
hmmm, tak tohle můžu... -tip (jak jinak)

Makča
17. 02. 2004
Dát tip
No ne, já nevěřím, žes ty duše jemná a lyrická, ale nechám se klidně přesvědčit, tak se ukaž.

linka
12. 02. 2004
Dát tip
...jó, můj podzim....ti tip

sidonia
09. 02. 2004
Dát tip
je to moc hezký, *t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru