Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

(4.část)

10. 02. 2004
3
0
2222
Autor
Playwithfire

                                  - - - - 4. - - - -

 

Dalšího půl roku, kdy jsem stále ještě byla připoutaná na invalidní vozík, se mi snad každou noc zdálo o mých televizních úspěších. Když jsem konečně vstala, hned jsem popadla berle a šla demonstrovat, ale skončilo to naprostým fiaskem. Vůbec jsem nestačila davu a když jsem se belhala nějakých 100 metrů za nimi, došlo mi, že na tohle už prostě nemám. Nemohla jsem se s tím smířit, prolila jsem hektolitry slz a když jsem brečela týden v kuse, došlo mi, že bez své lásky nemůžu být. Opět jsem celé dny dumala jak to udělat, abych se mohla i nadále účastnit demonstrací, aniž by to pro mne bylo nějak fyzicky náročné. Dlouho mě žádný kompromis nenapadl. Až jsem přišla na zcela revoluční myšlenku...

A tak jsem se jednoho dne večer, po hodinách strávených posilováním zad, tiše vyplížila ven, oděná v černém a s prázdným pytlem přes rameno. Několik dalších nocí jsem strávila rýpáním dlažebních kostek po pražských ulicích a přes den obcházela úřady. Všude se na mne dívali dost divně, ale nakonec jsem živnosťák sehnala. Večer jsem šťastně usedla k televizi, shlédla reportáž o protidemonstračních přípravách k očekávanému sjezdu významných politiků z několika zemí, poznamenala si, kde se očekávají největší útoky a šla spát,abych na svůj první podnikatelský den byla čilá...


gabio
27. 07. 2004
Dát tip
:) t

FKL: jo, tzahle cast asi je TAK TROCHU bez pointy:o)

FKL
11. 02. 2004
Dát tip
Zvláštní. Dlažební kostka má toliko využití.... tady ten tipek ode mne chybět bohužel bude

park
10. 02. 2004
Dát tip
:)))) *tipek

4 all: diky:)

gASK
09. 02. 2004
Dát tip
Tenhle díl postrádá smysl.....tedy jako samostatný díl. Nemá to jasný začátek ani konec, je vidět, že je to vytržené z celku....proč, probůh?:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru