Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stopy ve sněhu

09. 02. 2004
4
0
2630
Autor
DušíK

 

Stopy ve sněhu

-

o kousek dál

zaječí bobky

 

 


Pavoukuška
22. 02. 2004
Dát tip
:)))

Drago
15. 02. 2004
Dát tip
úsměvné. líbí. tip.

DušíK
11. 02. 2004
Dát tip
při vší úctě, nechápu, co jsi tím teď chtěl říct, japhy/garry/romane, nejsem moc bystrej na tady ty věci. můžeš mi to říct někaj stručně, "bez metafor" ? :o) snažil jsem se pochopit vaše výtky, nevím jak moc, ale snad jsem to pochopil, co se vám nelíbilo. trochu jsem to upravil, aby to bylo s identickým pocitem a s identickou situací jaká nastala tam na tom poli... podle mého egocentrického mínění se mi to (i když ne úplně hlaďounce) jakž takž povedlo. tak jsem chtěl vědět, jestli se vám to teď líbí. Jestli ne, omlouvám se.

DušíK
10. 02. 2004
Dát tip
milí moji, pokud někdo z Vás (z nás) udrží třicet sekund (vidíte, už zase ten čas) mysl právě tady a teď, budu se mu až do konce života klanět až k zemi. Co se mě týče, právě snídám, a za chvíli budu muset jít na záchod. Obávám se, že mi nepomůže ani čistá mysl ... :o) jinak, japhy, říct "je jenom tady a teď " je taky ptákovina, bez urážky. Jestli ne, tak mi toho třicet deka pošli :o)

Lakshmi
10. 02. 2004
Dát tip
DušíK: Obraz je krásný, jenom mi tam vadí ta chvíle. S tím, že je jenom tady a teď mi nezbývá nežli souhlasit, protože všichni lidé jsou Buddhy od teď (:

DušíK
10. 02. 2004
Dát tip
co tomu říkáte teď ?

DušíK
09. 02. 2004
Dát tip
japhy: tak jsem zpět z toho seššinu, a něco jsem přivezl :o) doufám, že ne na botě ;o)

Lakshmi
09. 02. 2004
Dát tip
To je (: Možná by to ale mělo být v jenom v jednu chvíli

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru