Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vojáci z karet

10. 08. 2000
1
0
643
Autor
SelmaGwey

Vojáci z karet Byli čtyři a patřil jim svět. Vojáci z karet. Chtěli žít! Žít, prožít a přežít! Co tě nezabije, to tě posílí. Milovali svět a báli se ho. Prošli vším. Tedy skoro vším. Láska, víra, nenávist. Brali život jako poslání. Zkoušeli vše, na co narazili. Spali, jedli, pracovali,… pili a kouřili. Neměli nějaký zvláštní cíl. Těšili se, smáli, radovali, řvali a vítězili. Byli šťastní. Zklamaní, zahořklí, naštvaní a prohrávali. Byli smutní. Bojovali. Válčili sami se sebou, se životem i se světem. Okolí příliš nevnímali. Postižení tragédií, opojeni komedií naštvaní a veselí tiše a pomalu umírali.
Mahoney
15. 08. 2000
Dát tip
že by tři mušketýři? a ještě po čtyřiceti letech?

Merle
14. 08. 2000
Dát tip
brabl: řekl bych, že konec je výstižně a konečně určenej šelma: zajímavé (ikdyž takové moc nemusím)

Dědouch
11. 08. 2000
Dát tip
pěkný...nevím proč jsem si vzpoměl na písničky Vladimíra Merty (který miluju)

SelmaGwey
11. 08. 2000
Dát tip
Jak? Tak jak s Tebou, tak jak se mnou, tak jak s nama se vsema...

Brablenec_P
10. 08. 2000
Dát tip
Tohle je dobrý, vážně. A Jak to s nima dopadlo?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru