Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Depky z řepky

12. 02. 2004
2
1
2957
Autor
Elanor

nevěděla jsem kam to zařadit... je to o fakticky náladě pod psa...

Depky z řepky a o tom je celý svět. O bolesti co stále hoří v těle. O ohni co bolí na duši. A co s tím zmůže človíček, když je takto postižen? Zatím se jen trpce usmívám. Nic, snad jen smrt. Leč dnes nechci umřít já. Ať umřou všichni kolem mě. Stejně už duševně mrtví jsou, tak co. Jen je pohřbít na jeden velký hřbitov, bez náhrobků- jsou to mrtvoly beze jmen. Jen malé ploužící se stíny, co jsou v mé realitě. A co s tím? Hodit na ně hlínu, třeba to pochopí. Ať chcípnou! Všichni do jednoho! Vždyť pod hvězdami jako jsou dnes večer se leží nejlíp, ne? Jo je to tak … tak… idylické. Idyla je pro zbytečné romantiky. A romantik je jen výmysl choré duše. A taky unuděného mozku se smyslem pro kýčovitost situace.

  Smrti! Ty realito všedního dne!

Ty chcípáku! Proč nejdeš? Zrádče, zradila… zradila jsi jako všichni okolo a  stejně jako oni i ty se už stáváš jen pouhým šedým stínem mezi ostatními. A dál? Kdo zbyl jako naděje? nikdo! Už pomalu a jistě propukám v šílený smích, který je  však zoufale beznadějný.

můj světe, že by ses konečně vylidnil? Jak ráda bych, aby to byla pravda … Ani ta Naděje tam být nemusí, vždyť c to je? Není přece v co doufat. není třeba, co chci buď dostanu a nebo taky ne. a je to vlastně jedno… A za tím je prostě tichá tečka. Zbytečná touha co ničí a užírá duši, to je ta Vaše NADĚJE! A když ty naděje zemřou tak si je alespoň zahrabte, když po čase začnou smrdět… Já je cítím. Umírající naděje. Víte co to je? Když se jen svíjí pod nánosem přání a tužeb, když naříká a žadoní ať se jich vzdáte, těch svých vznešených přání? Že to bolí a moc? Mor na vás s vašima věčnýma přáníma! Co je horší než naděje která umírá ? Vy sami. Tak úžasně malicherní veských hovorech, co si vzít, co zrovna letí co je in a co vlastně udělat aby si mě všimnul ON?Aby se hvězdičky otáčely podle mého a bylo by to! Tak tohle je ten váš úžasný svět? Děkuji, nechci! Radši sama proti vše, než s vámi, ve vašem světě, co neumí být vděčný za ráno co přichází, když já se každý večer bojím,aby slunce znovu vyšlo. Váš svět, co je tak vyblejskaný a dokonalý, abyste se mohli zhlížet ve svých zrcadlech… KRÁSA…Abyste se večer klátili chodbou skoro jako malé šedé stíny ve svých zkomolených postavách. skoro nepoznáni. Matné ploužící se postavičky, co neví co by. je to dost… hm… sexy? Wau! Fakticky vás nestíhám! asi jsem spadla z těch chladný hvězd shora, proto jsem tak ledová. z hvězd, který jsou od sebe tak daleko a přece se ti zdá že jsou vedle sebe úplně namačkaný. Tak..? Nechci si vás pustit blíže k tělu, jste jen komety. Zářivý, oslnivý, ale pálíte. A taky jen prolítáváte a zas zmiznete. Já jsem hvězda zasněná, na jednom místě. Já vám o vaše rychlé průlety nestojím. Dáváte rány pod pás v dobách míru. Když vám věřím, chci se opřít tak jen zazáříte a zmizíte pryč. A propadnu se níž než jsem byla. Nestojím o vás. Co po vás zbyde? Oslněné oči a prázdný člověk. Takže chci být sama. bez vás je mi líp. Hledám hvězdu, co je stálá a neopouští. Ne komety, co mizí v dálce…


1 názor

Zin
02. 10. 2009
Dát tip
Nic moc, co taky z depky.. Jen ten otazník na konci..

Elanor
09. 02. 2006
Dát tip
Njn, ne každej když má deprese tak píše skvosty ktery jsou rovnou na nobelovu cenu, v uvodu je psano ze to je depka...a myslím si ze i kategorie tomu odpovida

zelva
09. 02. 2006
Dát tip
:-)))

zelva
07. 02. 2006
Dát tip
začátek se mi líbil pak už ty věty byly takové jen výkřiky do prázdna

Elanor
25. 03. 2005
Dát tip
Ice wind: už jsme si to s ním vyjasnili, je fakt že mě dříve šrouboval do vývrtky, ale tedka se už s ním nenechávám vyhodit z rytmu...

ICE_WIND
23. 03. 2005
Dát tip
SilverArrow: Kdyz se rano podivas do zrdcadla, co vidis? A jses si tim jistej? Tak si to nejdriv ujasni a pak hloupe cintej srandisto.

SilverArrow
25. 03. 2004
Dát tip
OK guys take it easy!!!

SilverArrow
24. 03. 2004
Dát tip
Jo taxe podivejme,slecinka je tu sotva par mesicu a uz se na nas natahovala hmmmmmmmmmmmm...Pekne, pekne...az budes mit dilko aspon s 200 navstevama, tagse muzem bavit jako rovny s krivym...

Elanor
24. 03. 2004
Dát tip
Nechápu, proč se do mě pořád navážíš! No a co že tu nejsem dlouho, to že ty tu jsi dýl tě k ničemu víc než mě neopravnuje, a tak nevim co se stím vytahuješ... to je trochu ubohy ,ne?

Hevusenka
20. 03. 2004
Dát tip
Celkem kvalitní depka,co? Tak to znám...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru