Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

TO

12. 02. 2004
3
0
1766
Autor
Snaky

Je to takový zvláštní, ale nesmíte to brát že je to z mé vlastní zkušenosti.

TO

Ležím na louce, pokrytá kvítím

trochu jak přejetá se právě cítím.

Kopretina s pampeliškou se mi smějí,

možná mi mou osamělost přejí.

Nepůjdu odtud pryč, jen tak, pro nic za nic,

je to jak říct:,,Beze mě by si zůstal panic!"

Ale byl by to tak velký kýč,

přijít o TO zrovna tady.

 

Ale proč ne? Komu to vadi!

 

Má nevinnost odplouvá, s každým pohybem dál,

a můj milenec se teď cítí jako král.

Zítra ho už nejspíš neuvidím...

 


sk8ergirl
20. 07. 2004
Dát tip
Mně se na tomhle asi nejvíc líbí poslední tři řádky...ostatní je takové odně jednoduše zrýmovabé, což bych řekla, že básni víc ubírá než přidává...

WiruZ
22. 02. 2004
Dát tip
no jo no......

Dr_Mephisto
13. 02. 2004
Dát tip
Rýmuj! Není to špatný, musíš se do toho dostat. Přečti pák klasiků, ať chytneš cit pro rým a bude to fajn.

clovrdik
12. 02. 2004
Dát tip
první dva verše mě navnadily na jakousi mírnou dekadenci, která se pak ale vytratila a tak po básnický stránce marně hledám, co by mě zaujalo :-); ale nic si z mý kritiky nedělej, piš dál, třeba se vypíšeš :-)

No holka neni to špatný něco si tim chtěla říct, a to je hlavní, já to taky píšu jenom abych něco řek a žádný velký básnění:))

Snaky
12. 02. 2004
Dát tip
Já stojím o jakoukoli kritiku, protože sem tu teprv podruhý, takže dík a až mě zase něco prolítne hlavou, tak na to tady možná narazíš:-)

Aaria
12. 02. 2004
Dát tip
Je to moc zvláštní a neřekla bych, že je to zlý. A i kdyby, tak co? Každý máme jiný vkus a já ti za to dám hvězdičku * Človrdík: Všichni se vypisujem:-)))

Aaria
12. 02. 2004
Dát tip
Je to moc zvláštní a neřekla bych, že je to zlý. A i kdyby, tak co? Každý máme jiný vkus a já ti za to dám hvězdičku * Človrdík: Všichni se vypisujem:-)))

Tak to si zaslouží tip. *

lukas_84
12. 02. 2004
Dát tip
Zajímavý a krásný veršíky a dávám tipanec jen tak dál

dobrej konec.-))

Dero
12. 02. 2004
Dát tip
Jenom já jsem se vypsal už před mnoha lety. Totálně až absolutně. Teď nejsem schopen pořádného dílka. :o) K dílku, rozhodně ... neotřelé. :o)

Elyn
12. 02. 2004
Dát tip
první tři řádky ..snad, ale pak je to už jen ... ach jo.. Piš, třeba se opravdu vypíšeš... zkus nerýmovat ..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru