Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zrcadlo

13. 02. 2004
7
0
2899
Autor
Bard

V kapičkách rosy

zrcadlí se podzimní

vítr v korunách.


SilverArrow
22. 04. 2004
Dát tip
Je nicmene faktem ze stale umis ty kecaly nadzvednout ze zidli i kdyz nyni pomerne odlisnym zpusobem...

Nazuna
20. 03. 2004
Dát tip
Bard: ano..;) * Madelaine: prosím? proč by to mělo být delší, vždyť je to haiku...

Madelaine
01. 03. 2004
Dát tip
Moc hezké.....něžné....škoda, že to není delší

park
28. 02. 2004
Dát tip
tak, zase mi něco uniklo - zajímavé rozbory ! Přidávám svůj T* Haiku i diskuzi!

DušíK
20. 02. 2004
Dát tip
negev: jak se máš? Děkuju za odezvu. Prosím prosím, používej avíza, nedají se všechny kritiky pokaždý prohlížet znova. Díky, hezký den.

DušíK
18. 02. 2004
Dát tip
to Japhy: ok, uznávám. Jenže, kdo dokáže, že si to Issa taky "nevykonstruoval" :o) (ale to už jsou jen moje konstrukce :o) V životě jsem se nedokázal přiblížit k vážce blíž než na metr nebo na půl metru. Ale podle fotek, co jsem viděl (třeba od Dana Bárty - super), mám asi jen malou trpělivost. Díky za reakci.

DušíK
18. 02. 2004
Dát tip
to negev: je pravda, že forma je velmi důležitá, musíš o tom vědět svý (četl jsem, že velice dlouho praktikuješ zen, mimochodem: jakou školu ?). Jenže zase na druhou stranu, "forma je prázdnotou a prázdnota je formou" :o), kdy ji porušit a kdy podržet, víme to? tuhle poznámku, prosím, neber, jako nesouhlas, vážím si tvýho pohledu.

DušíK
17. 02. 2004
Dát tip
souhlasil bych s mishuldou a negevem. připadne mi to dost vykonstruovaný a nerealizovatelný. Jestli to má být splynutí s okamžikem, tak si takovou, ani žádnou podobnou situaci nedokážu představit. Ale možná se pletu, jak je mým oblípeným zvykem. Jinak atmosféru to má velice hezkou. tip, protože to je alespoň o něčem.

Drago
15. 02. 2004
Dát tip
nechci rejpat ale nepřipadá mi to jako haiku. Chybí tomu ten nábo, hořkosladkost a také zasazenost v čase. Jako pokus dobrý.

815_0
14. 02. 2004
Dát tip
Příjemné :-)

Lee
14. 02. 2004
Dát tip
pravda pravdoucí...

Vaneta
13. 02. 2004
Dát tip
Kratičké,ale jemňoučké,takové milé pohlazení po duši.

Mishulda
13. 02. 2004
Dát tip
V kapičkách rosy? Na to bych potřebovala lupu:) M.H.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru