Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta vůle - část čtvrtá: Hrad

Výběr: Notreal
15. 02. 2004
6
0
5157
Autor
Jess

Jedinou volbou v životě některých lidí je volba jejich smrti. -MA

 Postavila se k zábradlí a opřela se o něj. Chvíli pozorovala lidi jak chodí kolem a její srdce opět naplnila nenávist a opovržení. Zahleděla se dolů na relativně klidnou hladinu řeky a nechala vítr, ať se jí prohání v polodlouhých vlasech. Pak vytáhla mobil a podívala se, kolik je. Byl již skoro čas t0 a on jí nezavolal. Snad zapomněl. Snad to nestihl. No nic – ona volat nemůže, nemá kredit. Jak hloupá drobnost. Uvažovala, jestli si ho nemá koupit, ale pak se jí to zdálo zbytečné a tak si raději objednala další jídlo. Teď skoro litovala. Skoro.

Co se dá dělat. Až s přehnanou pečlivostí zastrčila mobil zpět do kapsy červené bundy.

Ohlédla se za sebe, kde byla zeď, která jako jedna z mála zůstala z bývalého knížeckého sídla. Často tady tudy chodívali. Užili si tady spoustu legrace. Snad proto si to tady vybrala.

Vzala do ruky malou panenku a rozhlédla se po lidech. Ano, bylo jich tady dost.

„Hej, lidi! Podívejte se! Sem! Máte jedinečnou šanci! Teď se dobře dívejte!“ Zraky většiny lidí se na ni obrátily. Zvědavost opět zvítězila. Rychle se přehoupla přes zábradlí, roztáhla ruce a vykřikla: „Takhle se umírá, vy amatéři!“ Některé ženy pohotově zakryly svým ratolestem oči.

Vydala ze sebe prapodivný (více zvířecí než-li lidský) skřek a s výkřikem ‚Ave Satanas!‘ se vrhla ze skály.

O pár okamžiků později dole překvapeně zazvonila tramvaj, jíž cosi těžkého dopadlo na střechu.


Notreal
06. 01. 2005
Dát tip
V

maia
31. 08. 2004
Dát tip
Sila! Jednohubka. *

Seregil
03. 08. 2004
Dát tip
a kruci.... tip a klub....

ajej... řízek jednoznačně....

Alimra
03. 08. 2004
Dát tip
viz výše Notreal....ale je to čtvrtá část...musím si asi přečíst předešlé...

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
nevím... tohle se mi zas tak nelíbí, je to dobře napsaný, ale přece jen - něco tomu chybí

Notreal
18. 02. 2004
Dát tip
tahle je výborná - tip a do mých nej. časem, až budu mít nějaký rychlejší připojení k netu - dám to i do klubu :-)

Jess
17. 02. 2004
Dát tip
Nikoli panenka. To těžké byla ona...

kinraelo
17. 02. 2004
Dát tip
ja som to predsa myslel ironicky, tieto temne blaboly su sajrajt...peknu tmu!

kinraelo
15. 02. 2004
Dát tip
tipujem, ze to `tezke na tramvaji` bola mala panenka, ktoru takto ritualne a hrozostrasne zavrazdila, uplne som sa z toho posral, fakt hruza-des, have a break, have a KitKat!!!

fungus2
15. 02. 2004
Dát tip
Zaujalo mě to. TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru