Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta vůle - část šestá: Ocel

17. 02. 2004
1
0
3182
Autor
Jess

Kdo z vás kdy držel v ruce katanu, ví snad, o čem budu mluvit...

Vzal do ruky katanu a několikrát s ní zkusmo máchl ve vzduchu. Držel ji v ruce po třetí v životě, ale šlo to jakoby samo.

Sedl si na zem před postel a zkřížil nohy do tureckého sedu. Pokoušel se sice o polohu lotosového květu, ale nepovedlo se mu to.

Ladnou ocelovou krásku položil před sebe a chvíli hypnotizovaně pozoroval její čepel.

Pak ho to přestalo bavit a tak si sáhl za krk a odepnul si z šíje řetízek s matně se lesknoucí zlatou mincí s dírou uprostřed. Řetízek položil vedle sebe, ale pak se mu to nezdálo, takže si ho dal do kapsy.

Pohlédl na hodinky a řekl si, že je to snad škoda, že odchází někdo tak skvělý. Co všechno ještě mohl vykonat! Kdyby ho napadlo něco hodně dobrého, tak by to snad něco změnilo, ale takhle ho napadaly jen věci, které už stejně někdo vymyslel. K čertu s těmi, kteří tato slova řekly před námi! vzpomněl si na jeden oblíbený citát.

Docela ho začaly bolet nohy a tak si sedl na paty. Bylo to o mnoho pohodlnější a navíc byl již zvyklý.

Opět do rukou uchopil jílec své katany a tentokrát ho pevně sevřel. Žádné máchání. Ne. Tentokrát už ne.

Na hodinkách se ručičky už téměř stočily do správného úhlu. Zbývalo už jen pár chvil.

Nadechl se a pak si před očima promítl několik příjemných obrazů. Pak nechal uzounkou čepel zlehka proniknout svým tělem. Přesně podle pravidel. Nikdy si nepomyslel, jak těžké může být to ostří vytáhnout.

Krvavě rudá ocel tichounce zazvonila na holé podlaze, doprovázena tupým těžkým úderem.


Jess
30. 09. 2004
Dát tip
No jasně. Sedm 'lidí' se rozhodne spojit pro jednu věc a tímto ji vykoupit. Měla by to vysvětlovat osmá část. Mimo to jde taky o to, že aby se něco takového stalo, je potřeba zvážit různé faktory času a tudíž je to de facto nemožné...

Jess
29. 09. 2004
Dát tip
Nejde o čas u sebevrahů obecně, jde o to, aby všech sedm zemřelo ve stejný okamžik. je to sakra důležité - ONA nepřijímá jen tak něco...

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
zvláštní vím, že už jsem ti to kdesi psala, ale jednoduše mě nenapadá nic víc, co bych k tomu mohla říct

Notreal
18. 02. 2004
Dát tip
já si myslím, že celý toto téma CESTA vůle zvládáš naprosto skvěle !! rozhodně zajímavý náměty *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru