Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cesta vůle - část osmá: Sedm

20. 02. 2004
2
0
3384
Autor
Jess

BBC - 2001, V Hongkongském metru se střílelo. Šílenec zastřelil tři lidi a dalších pět poranil...

Žena sedící na trůně si zamyšleně pohrávala s dolním cípem svých šatů. Čekala návštěvu. Již brzy. Nemusím být nervózní, říkala si. Já jsem přece pánem situace. Usmála se. Jak dětinské pocity jí to náhle přepadly. Jak lidské…

Náhle – jako (?) mávnutím kouzelného proutku – se před ní objevilo šest postav: čtyři muži a dvě ženy. A okamžik na to se vedle nich objevila ještě jedna žena. (Muž stojící jako druhý zprava tím očividně nebyl nadšen.)

Žena na trůně udiveně pozvedla jedno obočí a pak se usmála. „Vítám vás,“ pokynula příchozím. „Abych byla upřímná, nečekala jsem vás v tak hojném počtu. Stačilo pět… Ale jak chcete, splnili jste podmínku, já nyní vyplním, oč jste žádali. Vašich -“ krátce přelétla řadu pohledem –„sedm životů za jejích sedm centimetrů.“Lehce kývla hlavou, dva z příchozích se mírně uklonili a ona mávla rukou. Opět byla v sále sama. Usmála se. Skutečně nečekala, že to splní všichni.

 

***

 

Dýchala přerývaně. Bolest byla příšerná; cítila kulku ve svém těle. Stále ještě nemohla uvěřit, že ji ten šílenec střelil. Bylo to tak… tak děsivé.

„Máte štěstí, slečinko,“ naklonil se k ní jeden ze záchranářů, když ji vynášeli z vestibulu metra na nosítkách do sanitky. „Víte, bejt to o šest, sedm centimetrů do leva, bylo by po vás…“


Jess
01. 10. 2004
Dát tip
To nic, hele. Z toho si nic nedělej, šlo mi jen o to zemřít s nějakým cílem. A ostatně jim taky. Místo jednoho života sedm.. Tak nějak

johanne
07. 05. 2004
Dát tip
... *

Notreal
03. 03. 2004
Dát tip
:-) tahle série povídek je rozhodně originální :-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru