Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sebe sama...

16. 02. 2004
6
0
2751
Autor
Cheeky

Seděla jsem ve vlaku a čekala, až se rozjede... na protějším nástupišti tlačila žena muže na vozíčku. Nakonec se mi ztratili z dohledu...

  Vezla jsem ho po nástupišti. Poslední vlak už dávno odjel a další pojede až ráno. A on se neptal, neptal se proč nebo kam jdeme, protože věděl co hledám...

Hledala jsem sama sebe.

  Od úst nám stoupala pára, ledový vzduch bodal do plic a já dýchala, pořádně zhluboka, jako bych si chtěla úmyslně ublížit, roztrhnout si plíce. Byla to moje naděje. Dýchat, dýchat s nadějí, že jednou bude líp, jednou se nadechnu a bude zase krásně.

Mě i... jemu.

  Zastavila jsem se, počkala až dozní ozvěna mých kroků a pohlédla na něj. Ten pohled z očí do očí se ani nedal popsat. Bylo v něm všechno, základ pevného vztahu, city, pochopení... Potom mě chytil za ruku a já ji stiskla. I když byla podávaná zespoda, jako by mě vytáhla odněkud ze dna.
  Usmála jsem se... chtěla jsem nějak poděkovat. A znovu jsem začala tlačit křeslo. Najednou mě zarazil pocit. Štěstí...?! Byla jsem šťastná, že ho mám. A konečně jsem našla sebe, obraz jeho osobnosti. V tu chvíli jsem se rozhodla, že on bude mým životem...

  Zhluboka jsem se nadechla ledového vzduchu a vykročila do budoucnosti.


Eva_S
22. 01. 2006
Dát tip
konec trochu moc jednoduchej....jinak se mi moooc líbí....*

Nicollette
27. 03. 2004
Dát tip
už chápu.... citlivá osůbka, všímavá, oduševnělá,.... tak?... držim Ti pěstičky, Cheeky...***

Ivabo
28. 02. 2004
Dát tip
Je to skvělé! Maximálně mně to chytlo a dopadlo to krásně!

Ivabo
28. 02. 2004
Dát tip
*

Cheeky
21. 02. 2004
Dát tip
Nedlloyd: a přišlo to přesně tak jak jsme ti to říkala... přirozenej vývoj :o) děkuju *18* maia: vážně? to mě těší... děkuju ;o)

Nedlloyd
21. 02. 2004
Dát tip
to je dobre, keee...jen tak dal...

maia
20. 02. 2004
Dát tip
Normalne si ma dojala k slzam. *

Nedlloyd
17. 02. 2004
Dát tip
gratuluju keee...uz zadna Ona...zadna treti osoba...konecne Ty...*

katugiro
16. 02. 2004
Dát tip
je to trochu moc jednoduché, ale nakonec... proč ne :)

Yossarian
16. 02. 2004
Dát tip
pravopis maličko škobrnul, ale líbí se mi to *

Cheeky
16. 02. 2004
Dát tip
Yossarian: pravopis? povídej přeháněj, rozšiř to :o) jinak... děkuju...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru