Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ženská logika

16. 02. 2004
2
0
4581
Autor
Makča

 

 

premisa A: většina velkých filozofů byli muži

premisa B: většina žen má plnou hlavu mužů

konkluze   :   většina žen jsou intelektuálky


djPes
18. 11. 2004
Dát tip
Intelektuálku do postele? Proč ne....(vzpomínka na kreslené dávno)

Pokusák
27. 08. 2004
Dát tip
:-))) *T

arthamir
09. 08. 2004
Dát tip
:-)

Makča
16. 02. 2004
Dát tip
Co třeba já? já znám Herakleita - panta rhei - dobrý ne?Ostatní mi bohužel kamsi odplynuli, tak nevím, jestli by ti to stačilo...Strašně se toužím vdávat, ale na dalšího už si opravdu nevzpomenuuuuuuuuuuuu.

Makča
16. 02. 2004
Dát tip
Co třeba já? já znám Herakleita - panta rhei - dobrý ne?Ostatní mi bohužel kamsi odplynuli, tak nevím, jestli by ti to stačilo...Strašně se toužím vdávat, ale na dalšího už si opravdu nevzpomenuuuuuuuuuuuu.

a většina malých filosofů? možná to byly ženy.. a těch zase měli plnou hlavu muži, protože už měli plný zuby velkých filosofů :)

drfaust
16. 02. 2004
Dát tip
:))))

park
16. 02. 2004
Dát tip
chroustejazzi : na znalost Wittgensteina bych Tě netipoval ani omylem....nečasové úvahy? udivuješ!

park
16. 02. 2004
Dát tip
Teda, trošku jsem si zalaškoval jestli přijdeš na pointu.....

park
16. 02. 2004
Dát tip
dobře, tak já si sypu popel, ale Ty jsi hovořil o humorném přístupu :F

park
16. 02. 2004
Dát tip
dobře, tak já si sypu popel, ale Ty jsi hovořil o humorném přístupu :F

Danfi
16. 02. 2004
Dát tip
kdepak, hospodyně, by jim jinak umřeli... ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru