Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smilování

12. 08. 2000
0
0
1585
Autor
Berunka

Srpnová noc je osamělá a volá po příbězích, které by ji doprovázely na pouti k ránu, a co lidí se právě obrací v tuto chvíli k někomu, kdo o tom ani neví, neboť se obracejí mlčky a mlčky volají o pomoc a často nevědí, jakou pomoc si přát. Mlčky čekají, že třeba ty pro ně vymyslíš pomoc. Že poznáš, odkud se bere jejich trápení, z jaké končiny srdce. Nekteří lidé volají celý život o pomoc, mlčky a úpěnlivě, široce otevřenýma očima, široce rozevřenými prsty, aby se někdo už smiloval a řekl jim, kdo vlastně jsou.
Elánius
03. 01. 2006
Dát tip
Řeklbych že to bylo zoufalé volání o pomoc

Drakkan
10. 09. 2000
Dát tip
Nemá to něco společného s lidskými vztahy ? - jestli ano je to vyjádřeno pěkně.

Mahoney
18. 08. 2000
Dát tip
proč medailonek? stejná odpověď jako proč srpen - vzpomínky... aspoň já mám ty zkušenosti, že osud se v srpnu se nechová zrovna idilicky... Berunko, bez posledních dvou veršů - díky za vzpomínku na úterní noc...

Saxanka
12. 08. 2000
Dát tip
No....jsem na tom stejně jako Sonatina .......?.......

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru