Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Šmak

17. 02. 2004
2
0
1902
Autor
Melian

Písnička je o velkém drakovi Šmakovi.

1, Kdo ho prvně zřel, ten v něm uviděl draka z všech svých hrůzných snů.

Jeho ladný krok, jeho zlatý bok, nejhorší ze všech postrachů.

||: Když letěl ve mracích, neozval se smích, každej se ho hrozně bál.

 A tak tušil jsem, že se blíží den, abych ho já sám sklál.  :||

 

2, Bože všemocný, on byl nemocný, brzo to každej v kraji znal.

A tak po pár dnech se mu zrychlil dech, avšak doktora nevolal.

||: Dlouho marodil, než se se mnou bil, lehkou hlínu mu pánbůh dej. Vždyť to nebyl drak, jenom prostej drak, ale sám velikej Šmak. :||

 

3, Letos viděl jsem, že drak letí sem, byl nádhernej jako sen.

Zas ten ladný krok, zas ten zlatý bok, a já stál jako přimrazen.

||: Lid se hrozně bál. Chtěl, abych ho sklál. Ptal se, jestli je to Šmak.

 A tak řekl jsem, že zas přišel den, kdy vládnout bude drak. :|| 4x


johanne
02. 03. 2004
Dát tip
"lehkou hlínu mu pánbůh dej"... když už tak se říká lehkou zem :)) a jinak - proč se pořád dovoláváš Boha? silm. jsem fakt nečetla, takže kdyby to v tý knížce bylo do očí bijící, tak se omlouvám za svou neznalost ;)

Melian
23. 02. 2004
Dát tip
To neva. Psala jsem to pro zábavu. A s tim podnapilim elfem si to odhadla docela dost dobře:-)

Arienalia
21. 02. 2004
Dát tip
No a nakonec přijde odrzlý Bard a picne ho šípem :-DDDDDDD Hospodská odrhovačka nebo hobití song ,jinak bych to neviděla.. i když vpravdě občas to vypadá na hodně podnapilého elfa při hodokvasu.. ale všechna čest! :-) Omlouvám se ,že jsem ti zkritizovala ,co šlo ,ale to víš "Melian" je jedna z oblíbených postav :-)

Constance
19. 02. 2004
Dát tip
Super, Super. *********

Constance
19. 02. 2004
Dát tip
Super, Super. *********

Constance
19. 02. 2004
Dát tip
Super, Super. *********

Noe1
17. 02. 2004
Dát tip
a co mu šmakovalo? Je v tom jinotaj? Prozraď jsem zvědav, napnut k prasknutí ...

majk
17. 02. 2004
Dát tip
:-))) t*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru