Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prší

17. 02. 2004
0
0
1580
Autor
TAM

 

Prší

Spánek pomalu dotírá

Já pošetilý špiním další list

Bude jej někdo číst?

 

Nešť

Venku padá déšť,

Do tmy bludičky zvou

Svým světlem mámivým

Od kraje civilizace

Bahna v němž tonu

Snažím se utéci

A chápu…

 

A těším se …

Že budu vtažen

Budu pozřen mediální Hydrou

Budu tepán a stloukán

Stanu se součástí molochu

Přesvědčujícího přesvědčené

Tvářím se nepřesvědčeně

Nepřesvědčitelně

 

Budu tráven

Otrvovat otravitelné

 

Bojím se že se tak stane.

 

Stržen do bahna tiskových zpráv

Ztratím záchytný bod.

 

Poezii

 

Dlouho neznámou

Dlouho odmítanou

Krátce poznanou

Chvíli psanou

 

Snad dosti mocnou, abych neutonul
Honeyfoot
10. 11. 2004
Dát tip
Moc tomu nerozumím (profesionálně), ale líbí se mi to.

TAM
05. 03. 2004
Dát tip
Miroslawek: Je pravda, že v poezii moc sběhlý nejsem, ale skutečně, když zavzpomínám na ZŠ tak tam něco takového vyhrabu. Máchu jsem četl jen povinně (možná je to škoda, třeba to zkusím znovu) a tedy, je-li možno ukrást něco jen z podvědomí, pak jsem to obšlehl. Ve skutečnoésti jsem nechtěl ani parafrázovat. prostě to tak vyšlo na povrch. Právě slova "otravovat " a "moloch" považuji za naprosto nezaměnitelné. Jinak děkuji. Zkusím to vstřebat (a použít).

TAM
27. 02. 2004
Dát tip
Black...Tak jak? Stojím o hlubší kritiku. Jehe... Ona je každá báseň svým způsobem zbytečná...

Miroslawek
27. 02. 2004
Dát tip
Obecně je text řemeslně nezvládnutý... je málo sevřený a hutný, slova nejsou ta nezbytná, zákonitá, ale významové jen přibližně odpovídající a zaměnitelná, tudíž málo výstižná a tedy zasahující. Nemám rád nahodilé rýmy... tím spíš, pokud jsou tak vytěžené. Chtělo by to vůbec trochu víc jazykového citu a pozornosti (otravovat, molocha...) Čtyřverší v závěru jsi spíš obšlehl než parafrázoval z "Čechy krásné, Čechy mé", tj. Mácha ;o)))

Jeheheman
27. 02. 2004
Dát tip
TAM: Stejně jako jejich autoři. No jo no. Asi to tak bude:)

Jeheheman
18. 02. 2004
Dát tip
A zatím i zbytečnou. Je to trochu násilně napsáno. Báseň jen pro báseň. A.. no nic:)

Blackadder
17. 02. 2004
Dát tip
takhle ne...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru