Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vzplanutí

18. 02. 2004
1
0
2102
Autor
P_A_Vlasov

jent tak mě napadla, bez zjevného důvodu (bohužel)

Plamenné srdce,

hoří tu jasně,

srdíčko jiskřičkou zapálené.

 

Jiskřičkou lásky,

 k tobě má milá,

 vzplanulo srdce navždycky mé.     


Dero
20. 02. 2004
Dát tip
Vzplanutí Vlasov ... :o)) (po slovensky je správne "vzplanutie", já viem :o), ale aj napriek tomu je to takmer geniálne. :o))

P_A_Vlasov
20. 02. 2004
Dát tip
rád bych poprosil všechny,aby si vzkazy klidně posílali jakkoliv i na těchto stránkách,ale nedoformovali moji báseň pomlouvačnými výlevy.....pište si a plkejte jakkoliv,ale nechte si pro sebe vaše urážky a pomluvy..to se hodí jen pro staré báby a namyšlený krávy.....!!!!!!

P_A_Vlasov
19. 02. 2004
Dát tip
nechápu jak tě mohl můj nick a název díla dostat...mohl bys to vysvětlit?

P_A_Vlasov
18. 02. 2004
Dát tip
úderné????toto není o boji,ale o lásce....,ale vím asi co myslíš..dík

P_A_Vlasov
18. 02. 2004
Dát tip
úderné????toto není o boji,ale o lásce....,ale vím asi co myslíš..dík

líbilo by se mi být tou jiskřičkou :), hezká básnička TIP

pozorovatel
18. 02. 2004
Dát tip
No, vyznání by asi mělo být jednoduchý.. Taky jsem v tom mnoho neobjevil.

S_B: káže vodu pije víno, zase začínáš se spamem, ale to ty můžeš, viď soudružko všemocná a vícecenná.

S_B: vidíš, nakonec se shodnem. Spi ladce, pusinko.

Dero
18. 02. 2004
Dát tip
Kritiky: :o)))))))))) Díky, s_b, na Tebe budu chodit jako do divadla, zvedáš mi náladu. :o) To jsem Ti říkal, že Tě mám rád, viď že? :o) K dílku: Kombinace názvu dílka a nicku autora mne dostala. :o)

Dero
18. 02. 2004
Dát tip
;-)

Dero
18. 02. 2004
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru