Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je toho víc

Výběr: Lyryk, drfaust
21. 02. 2004
17
0
3115
Autor
Don´t_worry

Nic není černobílý



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


drfaust
21. 02. 2005
Dát tip
Lucie!:-) * pěknosti

Craerassy
29. 07. 2004
Dát tip
jako spadané listí... tip

Diana
06. 03. 2004
Dát tip
***!

Rowenna
26. 02. 2004
Dát tip
***

Seregil
25. 02. 2004
Dát tip
Jednoznačně klubík...

Seregil
24. 02. 2004
Dát tip
Zvláštní.... víc raděj mlčím.... a v klidu se vrátím...

drfaust
23. 02. 2004
Dát tip
Ok.

Rish, to nevadí, ale jsem ráda, že ses mi tu za čas ukázala Dero, silné to není a nebo jo, ale na blbůstce si trvám čekanko, jojojo Quinn, souhlasím s tím, co jsi napsala ve zprávě a já si za tím svým taky stojím. Věc musí zaujmout. Dík za kritiku, která je krátká, leč výstižná. Růženko, dík za zprávy Fidunko, nevím, tohle jsou ale opravdu blbůstky - dřív jsem tam házela vše, teď se rozmýšlím - tohle tam patří mener, má - vysvětlím; nebo si spíš přečti zvědavce zvědavče, skvěle jsi to napsala - takových kritiků chci mít víc! Žlutá je pro mě veselá jako sluníčko - viz prolog - nic není černobílé a známé Seifertovy verše - každého dne se něco počíná, něco překrásného se počíná ( ale i končí - 1.) Naštěstí, že i smutek je nejdřív černý; zahalen do slz, ale nemusí být pořád ... Díky Ti. Kolego, už mě opravila Růženka, přesto dík - chybělo mi kolečko nad u, tys ten název pomotal - proč blbůstka, je to snadný, protože lyr. nerým. není, vznikla z toho blbůstka. Tak. Elyn, mlčet nemusíš krácení není pro mne zapovězená komnata, ale přesto zatím nechám v původním tvaru Andulko, vracím úsměv - dík Děkuju všem za každý řádek...

Andulka
22. 02. 2004
Dát tip
usmev jako usmev....ja myslela, ze se si mi to libilo...;'

jůůůůůůůůůůůůůůůůůůůů :-))))) Tak dobře, napíšu toho víc, ale budu se opakovat: Jsi čím dál tím lepšejší a lepšejší! :-)

Yossarian
22. 02. 2004
Dát tip
Je to takový přelet nad literárním světem...

Vinki
22. 02. 2004
Dát tip
prijde mi to moc dobre napsane, uz kvuli tem knizkam, ktere se tak nejak dobre doplnuji, vyjde z toho zajimavy obraz, aspon ten muj * + nej

815_0
22. 02. 2004
Dát tip
Ou - krásné - nemám slov a proto se zachovám neobvykle - souhlasné mručení a přikyvování je opravdu namístě :-) Na konci tu žlutou chápu (doufám) a ňáko se mi to zdá v primárním chápání celkem hloupý a proti lidskosti v dobrém slova smyslu (je ňáký ?) - ale - jde se nad tím zamyslet a vidět v tom víc směrů - a toho si moc vážím - dávám upřímný TIP + klub (snad se Dero nebude zlobit ? Já myslím, že je to krásný...)

Dero
22. 02. 2004
Dát tip
815_0: Ale Dero se přeci vůbec nikdy nebude zlobit, ať už zařadíš cokoliv. Rád si přečtu všechno. Jen prostě zařazuji jen výjimečně - to přeci na fungování Řádu nic nemění. :o)

Dero
21. 02. 2004
Dát tip
"Kdo nosí červený bambulky a namalované bílé pusy musej být zázrační a co když podívaj se do vody - barva se jim smyje a jsou vidět jen slzy" Moc silné ... ****

jojojo

Quinn
21. 02. 2004
Dát tip
Nevim, ale nijak zvlast nezaujalo...

Fidunka
21. 02. 2004
Dát tip
Mě by jen zajímalo, jak to bude vypadat, až jednou napíšeš skutečnou báseň..proč všechno řadíš do blbůstek? Vždyť tohle je nádherný a spousta skutečných básní tady by na to ani neměla.. **** Tip

mener
21. 02. 2004
Dát tip
T* ta žlutá má nějaký význam?

zvedavec
21. 02. 2004
Dát tip
tipnem si - dvakrát, lebo raz to bude tip a raz budem hádať, aký význam má tá žltá: Je to farba slnka, optimizmu, vyvoláva radosť sama osebe - na mňa to pôsobilo tak, že ...aspoň farbou premazať tmavý obsah, zakryť rovnako, ako šašo zakrýva slzy farbou... Ten verš, čo Dero vybral, zaujal i mňa a veľmi. Celá báseň sa mi páči. Je to báseň! zato ju naša priateľka Don´t_worry môže zaradiť k blbustkám - to je ako tá farba na šašovej tvári, aspoň ja mám ten dojem. :-)

Kolega
21. 02. 2004
Dát tip
nočních mur je dost Nebylo by lepšejší napsat nočních chmur? Jinak je to nějak zamotaně blbůstkovatý, a asi proto blbůstka, že? :-))

Elyn
21. 02. 2004
Dát tip
:) moc hezký je to, bum! no, už aby bylo jaro..;) (možná bych to taky trošičku krátila, ale mlčím..;) *

Andulka
21. 02. 2004
Dát tip
:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru