Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Být sám sebou

22. 02. 2004
0
0
1290
Autor
BuddyO

Na to, o co v tomle díle jde, přijdtě sami. Zkusil sem napsat něco trochu jinýho, než sem psal do teď, ale těžko říct, jak to dopadlo...

Hledám správná slova,jak popsat tenhle svět,

chytá mě z něj mdloba,já sem se v něm splet.

strašně splet...

Je to místo, kde musíme žít, jak ovoce hnít,

a doufat...

Doufat v lepší ráno, co nás něčím ohromí,

že radost všechno prolomí a doufat...

stejně to nic nezmění...

Optimista v tomhle světě, už nemá své místo

už vypadni, utíkej, a ty vítej pesimisto.

V lepší ráno nedoufejte, životem se protloukejte

a jen života užívejte.

Že se ti tu nelíbí, šero v našem světě?

Přidej se k nim, k šeru, přeskoč k další metě.

Nezkoušej se otáčet, jak tam jednou přeskočíš,

vždyť to nemá cenu, když se jednou namočíš.

Jakmile se nepřidáš, a budeš pořád svůj,

budeš bokem, mimo, ale život bude tvůj.

Tohle se mi líbí, vlastnit sama sebe,

v tomhle velkým světě.

svobodně tu hnít, jak ovoce, na své vlastní metě...


Kačík
21. 08. 2004
Dát tip
Myslím, že je to dost prapodivný.... Doufám, že nad tím nebudu moc dlouho přemýšlet, protože nevím, nevím.. Asi bych z toho upadla do hluboký deprese :-)

BuddyO
21. 08. 2004
Dát tip
Mrzí mě, že to v tobě vyvolalo depku. :) Byla to reakce na určitou událost... A prapodivný to fakt je, to máš pravdu.

Beezer
29. 05. 2004
Dát tip
Hmm. Co si o tom myslet. Zkusil sem napsat něco aby to mělo slabší formu a málokdo to pochopil. Nebudu řeešit rozházenost a nepravidelnost, když říkáš, že to je účel. Dílko má suši. To je hlavní. Jsou tu aoutoři, kteří zatím nepřišli na to, jak tu duši do díla vdechnout. Toho si u tebe cením. Piš dál. Jen pober trochu víc odvahy. Máš strach svý díla víc pubnlikovat. Většinou sou tu lidi, kteří ti poradí a pomůžou. S těma vyjímkama se snad nesetkáš. Piš dál.

Sakurka
24. 02. 2004
Dát tip
myšlenka je hezká a povedla se,ale s těmi rýmy souhlasím s předchozími,nerýmované by to vyznělo určitě lépe!ale i tak je to zajímavé,možná až moc pesimistické,ale tak to má být!posímlám ti úsměv:-)

BuddyO
23. 02. 2004
Dát tip
Džunginka: Nejspíš máš pravdu, není to zrovna dobře poskládaný. O tom, že tady nepoužívám pravidelné rými moc dobře vím, i to, že se mi liší počet slabik.. Byl to záměr, ale výsledek je, jak sama říkáš nic moc. Budu se radši dál držet pravidelných veršů se stejně dlouhými slokami...

BuddyO
23. 02. 2004
Dát tip
Dero: Díky za podporu.

Džunginka
22. 02. 2004
Dát tip
Nezlob se, ale tahle báseň se mi moc nelíbí. O co v ní jde jsem sice pochopila, ale verše nic moc. Buď se pokus o lepší rýmy, tak aby se střídaly dle nějakého klíče a zároveň by bylo fajn, aby alespoň vždy dva řádky měly stejný počet slabik ( nebo alespoň přibližně. ) A pokud by Ti to i nadále dělalo problém, tak zkus napsat záměrně nerýmovanou báseň ;)

Dero
22. 02. 2004
Dát tip
Bylo by to bývalo dobré, kdyby v dílku nedominovaly tak primitivní rýmy ... zkus to bez nich - nebo na nich zapracuj. Myslím, že kvalitních autorů veršované poezie je tu spousta - stačí se jen začíst a učit se. Hodně štěstí.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru