Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kde to jsem?

16. 02. 2004
0
0
1295
Autor
hafinka

Kde to jsem?

Jsem ve známích  dveřích.

Ten pokoj bych měla asi znát.

Známé věci kolem mne .

Jsem doma.

 

Koukám z okna a vidím.

Neznámé domy.

Neznámé ulice.

Tváře ,které nepoznám.

 

Jsem opravdu doma?

Nebo jsem jen zbloudilou duší ,která beznadějně hledá..

A co ten klíč co dveře otevřel , že by to bylo jen mé přání..

Když nejsem doma ,tak tedy kde je mé místo můj domov..

 

PTÁM SE

 

 

Je možné najít na tu to otázku opravdovou a zcela  bez chybnou odpověď.

Jsme doma tam kde jsme se narodili ,

nebo tam kde jsme vyrůstali,

nebo tam kde žijí naši rodiče a

v neposlední řadě kde  žijeme nyní?


vesuvanka
14. 03. 2004
Dát tip
Zajimava uvaha. Odpoved bych jeste doplnila o svoji zkusenost: Clovek muze najit domov i v krajine, kde nikoho nema, treba i hodne vzdalene od bydliste ci mista narozeni, kterou si zamiloval a kde se citi doma

Rozervanec
24. 02. 2004
Dát tip
Predne pozor na pravopis, mas tam jednu hrubku a pokud to nebyl zamer, tak bych tam pridala par carek a taky jeden otaznik..... Styl je jednoduchy a prilis se opakuji slova....cetla jsem to dvakrat, ano, trochu to nuti zapremyslet, ale jinak je to bez jiskry... Doma jsi tam, kde se citis byt doma...myslim, ze podobne otazky viz. vyse, jsou zbytecne....nekdo se citi byt doma tam, kde prozil detstvi, byt v dospelosti tento domov opustil, nekdo se citi byt doma v kazdem hotelu, ktery navstivi a nekdo se citi doma proste tam, kde zije se svou rodinou....domov netvori budovy, zdi, zidle nebo skrine, domov, podle mne, tvori lide....:c)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru