Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

takova ptakovina ...

23. 02. 2004
1
0
1577
Autor
Liquidus

Kolega dnes pronesl kratkou pohadku. Fakt se mi libila, nemuzu Vas o ni ochudit, a predem upozornuji ze to neni z me hlavy a ze ani nevim kdo to vymyslel...

Žili byli
děd i babka,
děd byl lapka
babka šlapka.
Petr_Pan
28. 02. 2004
Dát tip
Vzhledem a dík prologu se jen tiše vzdálím a zapomenu na to :-) Mmch - byl by to dobrý námět na nějakou tu epiku - opravdu dobrý námět - ale - to by to muselo být podstatně jinak podané - zkus nad tím zapřemýšlet ;-)

Madlen
28. 02. 2004
Dát tip
Tak tohle uz je moc. To byl zase zachvat az tat spadnul malem ze zidle. . . zabiju Te :o)

Madlen
28. 02. 2004
Dát tip
tata, ne tat ... :o)))

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
prve slovo v poslednom riadku chyba. baBKa

Dero
23. 02. 2004
Dát tip
aramis: Nebo tam chybí mezera: "děd byl lapka, bak ba šlapka", tzn. byl lapka, jakýsi bak (třeba je to od adjektiva bakaný, kterýmžto časujeme svá dítka - tedy - časujete svá dítka :o)) a ba co víc - šlapka ! :o)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
dero: tak teda to ano. ale potom by dielo stratilo zo svojej vypovednej hodnoty, pretoze sa citatel sice docita, ako to bolo s dedkom, dokonca aj moralne poucenie tam clovek najde, ale o babke tam nie je nic a to by autor diela takehoto rozmeru nedopustil. vidim to na chybu :o)

Dero
23. 02. 2004
Dát tip
aramis: To je spekulativní, počkáme na vyjádření autora. :o)))

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
dero: mas pravdu, odlozme ich bokom a cakajme :o) to bude asi dlhe a nepokojne cakanie :o) osobne sa neviem dockat, ako autor prikloni pravdu na moju stranu ;o)

Liquidus
23. 02. 2004
Dát tip
joj, chybicka se vloudila, to asi od toho jak jsem se tu zalykal smichy kdyz jsem to sem psal. jdu to opravit :)

aramis
23. 02. 2004
Dát tip
aha, myslel som si, ze je to tak :o)

Dero
23. 02. 2004
Dát tip
To je ale pech ... ;o))

Áda116
23. 02. 2004
Dát tip
Tak bratr mi to říkal trochu jinak :)

Liquidus
23. 02. 2004
Dát tip
ada116 jakou verzi tohohle znas? to by me zajimalo, jak jsem psal neni to z me hlavy

Áda116
23. 02. 2004
Dát tip
No ona je tam jen jedna malinkatá změna..... Žili byli děd i babka, děd byl debil a babka šlapka

Liquidus
23. 02. 2004
Dát tip
a jeste mi utkvela v hlave taky jedna pekna tentokrate na widle: Ztuhlo to zase vzteky bych vylít Bill Gates je prase CTRL ALT DELETE taky takova kratka ale dobra.

Elyanne
23. 02. 2004
Dát tip
Ta druhá je přímo božská. Její obměnu v nerýmované podobě, ovšem v podobě podstatně vulgárnější, si opakuji dnes a denně několikrát... :o)))

Liquidus
23. 02. 2004
Dát tip
Jo, nemas pouzivat Widle, a radeji prejit na nejakej operacni system s poradnym a solidnim (rozumej Unixovym) jádrem :PPP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru