Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Myšlenky

23. 02. 2004
0
0
1810
Autor
Fifi

Psáno 21.2. - 23:15

Sedím u počítače….

Hlavou mi běží tok myšlenek, avšak nevím, na co mám myslet dřív….

Na školu, na kamarády, na postel, na lásku, na zradu, na nenávist, ?na blázinec?, na zvířata, na rodinu anebo snad na to, „jaký by to bylo, kdyby nebe nebylo?“---

(mimochodem tahle písnička od  Jirka Koběrskýho mě ani trochu neoslnila)

Myslím, že asi půjdu spát,….je pozdě – 23:15 dne 21. 2. 2004 – mám svátek…

Spánek je nejlepším řešením…

I když je fakt, že se říká, co můžeš udělat dnes, neodkládej nazítřek….

Ale tohle počká, je opravdu hodně hodin a jsem moc unavená.

Píšu, mám zavřené oči a myslím na to, jak se zítra budu mořit učením…

Je toho tolik – těžký život středoškoláka J

Jdu, už vážně jdu spát, protože vím, že na mě čeká moje postýlka, která je ze všech nejlepší!

Už, musím už jít, protože takhle bych tu asi brzo usnula…..

Dobrou noc, snad se mi budou zdát nějaké pozitivní sny….. J

 


Bering
24. 02. 2004
Dát tip
otázkou ovšem zůstává, nakolik se normalizovaný středoškolák dokáže odpoutat od své normalizovanosti a napsat něco, co rozhodně normalizovat nejde. jakožto že tohle jde. :)

Karabekian
24. 02. 2004
Dát tip
mám pocit, že jsi tak trochu dala na "papír" svou prázdnotu...?

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
a toto je čo? §-(

Kandelabr
23. 02. 2004
Dát tip
hm je to těžké, když se člověku chce psát a není o čem :)

park
23. 02. 2004
Dát tip
mě se líbí to pořadí myšlenek, myslím, že zcela vystihuje pořadí zájmů normalizovaného středoškoláka :))))

Elyn
23. 02. 2004
Dát tip
tak nějak... normalizovaný středoškolák - ten pojem mi nahání husí kůži..

park
23. 02. 2004
Dát tip
Věděl jsem, že vás to dojme ;))). Tím narážím na Dušíkův klub minimalistické poezie. Jedno slovo, a milion pupínků!

park
23. 02. 2004
Dát tip
uvolni se, bude hůř B-Q

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru