Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tenkrát poprvé.... jsem byl na Internetu!

24. 02. 2004
0
0
5420
Autor
Yorick

Pmatujete si to? Byl to pro vás šok? Nová země? Něco zmateného nezajímavého?

Já - gympl

Invex, snad 1996

s kamarádem

náruče křídových prospektů

jen tak jdem kolem

"a hele!"

2xPC

2xGopher

oči dokořán

než nás -jemně- vyhodili

 

Ještì dva dny jsem se vzpamatovával ... staèilo KLIKNOUT, možné bylo cokoliv, ne bìhat s disketama a po jedné kopírovat, shánìt...

 

Myslím že je to docela zásadní zkušenost,

ale netvrdím že pro každého.

Pro mnì to tak bylo.

Nový vesmír.

INTERNET.


aramis
26. 02. 2004
Dát tip
Prokleti... to nemyslis vazne....????

Prokletí
26. 02. 2004
Dát tip
Promiň, neuvědomil jsem si, že Ty to ještě nevíš ;o)))))))))))))))) m.

aramis
26. 02. 2004
Dát tip
a pocul som este, ze to o bocianoch nie je pravda... pocul si to tiez? to co je za hlupost...??? a ani nespomeniem, co som pocul o Jeziskovi a noseni darcekov...!!!! :o))

Prokletí
26. 02. 2004
Dát tip
aramic, o tom jsem nic neslyšela ;o))) ale pan Veselík poudal, že prej Mikuláš s čertem jsou naši sousedi ze čtvrtýho a prej "jestli se za rok zase vožerou jako prasata, tak jim zlomí berlu vo hlavu a nebude ty poblitý schody uklízet" - ale vůbec tomu nerozumim ;o)))) m.

aramis
26. 02. 2004
Dát tip
tss to je divne... :o))) asi to bude treba preskumat, a som zvedave, co to znamena "vozerou jak prasata" treba skusit, inac to nevidim... :o) a to s tymi detmi... no neviem :o))

WiruZ
25. 02. 2004
Dát tip
nevim kdy....ale vim ze sem z toho moc vodvazanej nebyl....uprimne moc me to nebavilo.....

Litochowitz
24. 02. 2004
Dát tip
...jooo, to už je hóóódně dávno......vzal mě kámoš na školu do Prahy, prej že tam maj ten internet...a že prej si tam můžeš prohlížet nahý ženský:).....tak jsem jel, ale net byl tak pomalej, že než se načetla jedna holka, tak to trvalo věčnost a nešlo to zkrátka vydržet.....zavrhnul jsem to....a ažž po pár letech jsem se k tomu vrátil......to poprvé, to mohlo být....1994/95?....už nevim.....

papouch
24. 02. 2004
Dát tip
chňá chňááá :-) já u nás Inet stavěl ... a víte, že před Inetem byly tzv. FIDO a BBS? Předpotopní - z dnešního pohledu ... neuvěřitelné, že rychlost 2400 bitů za vteřinu se zdála být úžasná a tvrdilo se, že rychleji to už nikdy nepude .. jo a před tím se jezdilo rychlostí 300 a ještě před tím byl dálnopis - 50 ... a před tím byl Hughesův telegraf a předtím starej Morse vymyslel tečky a čárky. Všecko pamatuju. :-) Jóó to byly časy.... :-))

Litochowitz
24. 02. 2004
Dát tip
...papouchu, mam pocit že kecáš.....:))...tak starej nemůžeš bejt:)

papouch
24. 02. 2004
Dát tip
pche!! já pamatuju ještě přenos dat pomocí hliněnejch destiček a klínovýho písma! :-))

Litochowitz
24. 02. 2004
Dát tip
...fakt?...tý jo....tak to ti musí bej aspoň sto:))

Miroslawek
24. 02. 2004
Dát tip
no jo, já pamatuju internet ještě bez klikání, unixový textový terminál (SCO a taky OpenVMS) a prasárny na babor.sh.cvut.cz (tu adresu budu znát už nadosmrti, změnila můj život ;o))) ... průměrná přenosová rychlost 7b/s... ovšem na padoucha a jeho klíny nemám

Rowenna
24. 02. 2004
Dát tip
Poprvé někdy v roce 1995 -6, školení na PVT, hrdě jsem se doma chlubila, že jsem se spojila s americkým Kongresem, ale že bych z toho byla vnitřně odvázaná a byla s to pochopit, k čemu že mi to tedy bude, to rozhodně ne. Prostě se jiná spojení jevila jaksi aktuálnější a zajímavější. :-)

houmles
24. 02. 2004
Dát tip
sajrajti, papouch nevim jak je starej ale BBSku a Fido node jsem mel doma i ja... 2:420/79 - sherlock homeless BBS ;-)

Prokletí
24. 02. 2004
Dát tip
Litochowitz a jeho zpomalená pubertální obraznost, papouchovo klínový písmo... já myslím, že mnohem důležitější než inet bylo pro leckoho zjištěný, že holky nečůraj vestoje - ačkoli vyjímky potvrzuji pravidlo ;o) m.

Yorick
24. 02. 2004
Dát tip
to je fakt, chovám obavy, že naopak dneska se někteří přesvědčují na inetu že čůrat se dá i ve stoji na hlavě - a real life je opravdu vo něčem jiným!!! "Chudáčci dětičky, co dneska mají internet..." :-D (use it or lose it .... or abuse it!)

Yorick
24. 02. 2004
Dát tip
Pro miroslawka:) http://web.archive.org/web/19961228081903/http://www.sh.cvut.cz/

Litochowitz
24. 02. 2004
Dát tip
Prokletí, byl jsem z toho tehdá opravdu zklamanej:-)).......Yorick, čovek vidí věci:))

Miroslawek
24. 02. 2004
Dát tip
Yorick: našel jsem i svýho Babora... s poznámkou "- sorry, ale zrušen :-))"

Miroslawek
24. 02. 2004
Dát tip
Yorick: pro úplnost dodávám, že mé zkušenosti pocházejí z Ostravy, z roku 1991, ale vidím, že Vorvan a Stoupa existují pořád a přibyli jim bráškové

Andulka
24. 02. 2004
Dát tip
- hm...vidis. to...me to ani nenapadlo....me vsechno prislo jako samozrejmost...Ale kdyz se nad tim zamyslim, ze moje babicka sekala travu kosou...a dneska mas na Marsu stroj, kterymu ze Zeme rikas co ma udelat.....Je opravdu uzasne, co lidsky mozek dokaze.....a to verim, ze neni jeste vsechno co jsme videli...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru