Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sen o tobě

24. 02. 2004
0
0
1441
Autor
Jeala

Dívám se jak spíš a cítím teplo, které z tebe sálá, když vedle tebe ležím a ty mne obímáš. Slyším tlukot tvého srdce a sním o tom, že bije jen pro mne. Tvůj dech mě ukolíbá k spánku a já nechám si o tobě tiše zdát. Už bloudím šedivým světem a vidím tě v dáli . Snažím se tě dohonit, ale ty jsi stále dál. Proč jsi blízko, ale zároveň tak daleko? Chytni mě za ruku a už jí nepouštěj.

Otevři už oči! Probuď se má lásko! Touha být jen s tebou je nezměrná, avšak osud letí dál.

Probouzím se sama a vím, že sen si semnou jen hrál. Naděje, že jsem s tebou je v nedohlednu a zklamání, že ses mi jen zdál je veliké.

Nelítosně mi tečou slzy  po tvářích, nemůžu nic udělat. Čekám až skončí tohle utrpení a já tě opět políbím.


Kakabus
24. 02. 2004
Dát tip
Nu, co dodat...snad jen to, že zde není co kritizovat, poněvadž mně to připadne spíš jako nahlas vyřčené přání než umělecké dílko...

Jeala
24. 02. 2004
Dát tip
neni to přání ani umělecké dílo,jsou to jen city hozený na papír.... : )

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru