Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Muži

24. 02. 2004
1
0
4246
Autor
Lolita´s

 

     ..." Muž chce ženu natolik chytrou,aby pochopila jak je moudrý,a  natolik hloupou,aby se mu obdivovala."...

 

..." Muž má jedinou lásku-svět,žena má jediný svět-lásku."...


Elyn
25. 03. 2004
Dát tip
pozorovatel - na to se říká: never say never :)))

pozorovatel
24. 03. 2004
Dát tip
První nebylo nic. Teda: První bylo nic a aby to nic nebylo samo, tak vzniklo něco... Elyn, já nikdy nebudu poslední.

Thurin
23. 03. 2004
Dát tip
Elyn: Ty jo! Koukám, že tu nejsi!! A já myslel, že patříš k místnímu inventáři!!! :))) Pozorovatel: To ne, být druhý je pěkná nuda!! První bylo vejce!! :))

Elyn
23. 03. 2004
Dát tip
Pozorovatel: nezapomeň, že první budou poslední... Thurin: :)) jo, možná.... ale inventář je třeba občas šoupnout taky do skladu :)) Nebylo! :))

Adam_G
19. 03. 2004
Dát tip
Lolita´s Souhlasím.

Thurin
19. 03. 2004
Dát tip
Elyn: To jakože nemáš slov? :)) PS: Ty jsi tu taky pořád koukám!!

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
Thurin: tam je slov, že by ses divil, stačí si vzít na pomoc myš... :)))

Thurin
19. 03. 2004
Dát tip
Elyn: Tak teď jsi mě vážně dostala!!! To píšeš jako bílým písmem?

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
Thurin: ne jako, dovopravdy :) (aby se vlk nažral a koza zůstala celá, chacha :))

Thurin
19. 03. 2004
Dát tip
Elyn: No, já bych moc žrát nechtěl, pač jsem si ve dvě v noci dělal topinky a je mi z toho nějak šoufl... No, ale jen tak lehce:))) Nadruhou stranu, já jsem schopen jíst téměř za jakékoliv situace!! :))

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
Thurin: však já taky nejsem koza na žraní...:) Tak hezký víkend..;))

pozorovatel
19. 03. 2004
Dát tip
Z genetického hlediska byla první žena, protože mužské geny vznikají či se tvoří z ženských nebo tak nějak:))))) Už jsem to tu někde psal(doufám, že ne tady:)) Takže žena je vlastně matkou lidstva. To ale nemění nic na faktu, že dohadování se o tom, kdo byl první, je hloupost. Jakoby na tom záleželo...

Elyn
19. 03. 2004
Dát tip
Pozorovatel, mně je to šuma fuk, kdo byl první... :))

pozorovatel
19. 03. 2004
Dát tip
Já se klidně spokojím i s druhým místem. Jsem ohromě skromný!!!!!!!!! Teda pokud to ovšem neznamená, že tím budu poslední. Tak to teda NE!!!

Lolita´s
18. 03. 2004
Dát tip
Koukam,se mi tu ztrhla debata.Jsou dve pravdy a kazdej veri jedne.Zeny te,ze Buh stvoril muze a na podruhe si rekl,ze ted to dovede lepe a stvoril zenu.A muzi veri te pravde,ze zena je JEN z jeho zebra.Ale je to jak hadat se o tom zda bylo driv vejce,nebo slepice,...Takze muj nazor je ze zena bez muze neni nic a muz bez zeny take ne.Jsme tu na svete dohromady abychom se doplnovaly.Buh by preci zenu nestvoril,kdyby si myslel,ze bez ni muz muze byt. Uz to nebudu pitvat-Couvales

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
Lolita´s : my jsme si dělali srandu... my víme, že se potřebujeme ..:))

Thurin
18. 03. 2004
Dát tip
Lolita: Dříve bylo vejce! Elyn: To byla jen sranda? :))

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
Thurin: sranda ve vší vážnosti ...nebo vážnost ve vší srandě ? :))

Thurin
18. 03. 2004
Dát tip
Elyn: No, do toho bych se nerad zapletl!! :))

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
Thurin: věřím, tomuhle se říká matení nepřítele..:))) Ženská zbraň :)))

Thurin
18. 03. 2004
Dát tip
Elyn: A já myslel, že ženské zbraně jsou úplně jiné... To bude asi tím matením!!! :)))

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
Thurin: někdy je dobré, pro dokonalejší zmatení, mást muže jejich vlastními zbraněmi a vydávat je za své :))) Já už mlčím :)))))

Thurin
18. 03. 2004
Dát tip
Elyn: Nejlepší ale je nechávat ženy myslet si, že nás mohou zmást našimi zbraněmi. které vydávají za své.... A pak když tomu uvěří...

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
Thurin: až tak blbé ženy nejsou... Poslyš, není nakonec jednodušší bavit se prostě narovinu :) Než se dokonale zmateme vlastními i cizími zbraněmi, že nebudeme vědět, zda žena či muž už? :))

Thurin
18. 03. 2004
Dát tip
Elyn: Tak mi to klidně řekni narovinu!! :))

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
Thurin: kdybych jen věděla co :)) Ale slíbila jsem, že budu mlčet, tak je možná vhodná příležitost k tomu..;)) (autore, pardon :)

Thurin
18. 03. 2004
Dát tip
Elyn: Ono se to stejně všechno zvrhává nějakým špatným směrem... :)) Tak se měj hezky a já jdu konečně na tu večeři, na kterou jsem se kvůli Tobě nemohl odtrhnout!!! :)))) (autore, taky se omlouvám, ale zato může ona:))

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
autore, já to tady teda taky čtu, ale myslím, že ani ty tomu nevěříš (nešel dřív, aby nemusel vařit, v tom je ten fór :)))

Thurin
18. 03. 2004
Dát tip
Elyn: Já si jdu na minutku!! Vařil jsem už dnes jednou a byl to úlet!! :))) Prej budu mlčet!! Tady je důkaz, že ženským není radno věřit!!:)) autorko, myslím, že jsme oba soudní lidé a že je nám to oběma jasné, že?

Elyn
18. 03. 2004
Dát tip
Thurin: Jak vidíš, vůbec, ale vůbec nic ti neříkám, vůbec na tebe nemluvím a tak... a ten úlet je náhodou fajn, když to neskončilo otravou...:))) chichi..:))

Thurin
03. 03. 2004
Dát tip
Úlet!!! Aneb jak se dobře míněná diskuze může zvrtnout... :)))

Adam_G
02. 03. 2004
Dát tip
Rimmer - tip Citát - pěkný.

Thurin
01. 03. 2004
Dát tip
To doufám ne!!! Pač to ovlivňuje, ale nerozhoduje o tom!!

pozorovatel
01. 03. 2004
Dát tip
Jasně, že muž je pánem tvorstva. Kdo jiný než on? A žena je jeho matkou. No, i když u nás doma má hlavní slovo ženská...:( a vůbec bych řekl, že muž je pánem tvorstva jenom proto, že jím chce být a touží po tom. Jen nám tu pomyslnou korunu nechte, když nám to dělá takou radost..

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
Pozorovatel: ale ano, jasná věc, že vy jste králové a hlavy tvorstva a kdoví čeho..;) No, dyž si tak potrpíte na ti tituly, tak co s váma?..;) :)))))

pozorovatel
01. 03. 2004
Dát tip
Elyn, no jo, ale páni tvorstva, kteří musí poslouchat maminku - vás ženy. A to jsou nějací páni? To vy možná netoužíte po titulech a osloveních, ale rovnou po té moci! To vy manipulujete námi - pány tvorstva. To vy! Vy!! Vy chcete být "dámy tvorstva" či co všechno!!! :))))) PhDr., MUDr. pozorovatel, CSc.

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
Pozorovatel, vidíš, kdybys mi to neřekl, tak já to ani nevím...:)) No jasně, že chceme být pro vás dámy a samozřejmě taky první dámy a první na světě v ohnisku vaší pozornosti a věrnosti a vděčnosti a péče a lásky a tak všeho, co si jen vy muži dokážete vymyslet. My vás v tom rády podpoříme..:))) :)))))))))))

pozorovatel
01. 03. 2004
Dát tip
V mé pozornosti jsi. Já jsem velmi pozorný. Chcete toho hróóózně moc a kdo chce moc, nedostane nic. Dejte si příklad z nás mužů. My chceme jen vládnout světu. :)))))

pozorovatel
01. 03. 2004
Dát tip
avi jsem zapomněl

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
pozorovatel: .......:)) a my chceme být JENOM ten svět..;))) Ano, ty jsi pozorný pozorovatel, je to tvá profese :))

pozorovatel
01. 03. 2004
Dát tip
:)))) Tak to dáme dohromady. Vy chcete být náš svět a my mu chcem vládnout. Tak budem jen vládnout ženám - nevím, jak jiným, ale mně to teda stačí. Čekej na rozkazy!

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
pozorovatel: :) já už své rozkazy mám..;)

pozorovatel
01. 03. 2004
Dát tip
Sakra! To je mi líto. To je mi tě líto. :)

Elyn
01. 03. 2004
Dát tip
hm, mně je ho taky líto..;)

Thurin
28. 02. 2004
Dát tip
Jo, jet to tak!! XX je žena!! Resp. XY je muž a pohlaví dítěte ovlivňuje tedy muž.

pozorovatel
27. 02. 2004
Dát tip
Dá se říct, že prga byla žena, ne muž. Vychází to z genetiky a také z faktu, že muže vždy rodí žena. Moc se v genetice nevyznám, ale mám takový dojem, že na narození ženy musí být genů více než na narození muže. Proto se může stát, že se narodí genetický muž s pohlavními orgány ženy. (Teď jsem o tom slyšel na ČT)

Elyn
27. 02. 2004
Dát tip
jsem ti neporozuměla, budu asi tedy žena i uvnitř..:)))

pozorovatel
27. 02. 2004
Dát tip
To já spíš myslim, že XY je žena, jako že komplikovanější. Elyn, ti to zkusim vysvětlit, ale fakt nejsem v genetice moc znalej. Ono to nejspíš znamená, že muž je sestaven z genů ženy.

Elyn
27. 02. 2004
Dát tip
žena je XX...;)

Lolita´s
25. 02. 2004
Dát tip
Nepopiram ze to neni z moji hlavy,...ale je to moudrost a ja ji jen zdeluju svetu,....sama sem netusila kdo to rekl,...jen vim ze je to pravdivy a ze stim souhlasim....

Thurin
25. 02. 2004
Dát tip
Elyn: ??Více mužů jako Thurin, ty není těžké přesvědčit o čemkoliv :)))))))))) ?? To jsem vůbec nepochopil, ale možná se to ode mě ani nečeká.:) Navíc mi spíše většina lidí vytýká víceméně opak, že vždy stojím v opozici, ale kdo ví, třeba je to tak...:))))))

Elyn
25. 02. 2004
Dát tip
Thurin: :)

Thurin
25. 02. 2004
Dát tip
No, já spíše čekal nějaké vysvětlení... :))

Elyn
25. 02. 2004
Dát tip
Thurin: Úsměv stačí...:) pochopení se od tebe neočekávalo :))))) Když jsi ten majitel mozku bez jednoho žebra a víc od Hospodina, muži, nežádáš :))))

Thurin
25. 02. 2004
Dát tip
Elyn: Jak říkám: Život je divadlo!!! Ale má to aspoň nějakou pointu? Jestli nad tím mám zkusit dumat?

Elyn
25. 02. 2004
Dát tip
Thurin: Ach... snad ani ne :))) Pokud je muž namyšlen na svůj mozek, pak je pro ženu lehké přesvědčit ho, že vlastně žádný nemá, protože dal jí do rukou veškeré zbraně..;))))) (bez urážky a zcela ne-osobně :))

Thurin
25. 02. 2004
Dát tip
Elyn: Tak to se mi líbí!!! No, já zas tolik namyšlen na svůj mozek nejsem, jak by mohlo vyplývat z těch citátů, ale zase neskromně přiznávám, že celkem inteligentní jsem. Ale je fakt, že znám dost holek ještě chytřejších... Prostě se mi to tam chtělo jen tak napsat a doufal jsem, že to bude bráno s humorem a nadhledem, což se i vlastně stalo... :))

Elyn
25. 02. 2004
Dát tip
Th..: :))

Thurin
25. 02. 2004
Dát tip
Elyn: Ale vždycky je fajn s někým pokecat. :))

Rimmer
24. 02. 2004
Dát tip
Muži výjimečně souhlasí. Obvykle se tyhle citáty zvrhnou v sexismus, ale tentokrát se v tom nacházím.

Thurin
24. 02. 2004
Dát tip
A co na to muži? Jdeme na pivo... Ne, ale teď vážně... Co jsme taky mohli chtít za jedno žebro...:) Aneb.. Bůh měl jeden mozek a ten dal Adamovi... :))) *

Thurin
24. 02. 2004
Dát tip
snuff: Jako prvá? I v bibli je psáno, že bůh stvořil člověka a ženu! A při tom s chlapa je to tak snadný... To zkus pochopit ženský, to je teprve zdrcující...

Dero
24. 02. 2004
Dát tip
Lolita´s: Když už nejsi schopna vymyslet vlastní citáty, tak uváděj alespoň zdroje. Naneštěstí mám v téhle oblasti rozhled, takže to doplním za Tebe. ..." Muž chce ženu natolik chytrou,aby pochopila jak je moudrý,a natolik hloupou,aby se mu obdivovala."... ISRAEL ZANGWILL ..." Muž má jedinou lásku-svět,žena má jediný svět-lásku."... PETER ALTENBERG (avi)

Dero
24. 02. 2004
Dát tip
s_b: Já jen, abys viděla, co všechno si ti lidé nedovolí ... ! Můžeš, je to na místě. :o)))

Dero
24. 02. 2004
Dát tip
chroust: Citátů znám desítky, možná stovky a ve svém e-zápisníčku :o) jich mám poznamenaných tisíce. Tyhle dva znám - ačkoliv jsem si nemohl za Boha vzpomenout na křestní jméno Zangwilla.

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
buď je to diplomatka a nebo jsou dvě :)) Více mužů jako Thurin, ty není těžké přesvědčit o čemkoliv :)))))))))) :) chrouste, to je máš ale určitě napsaný (paměť)...:)) nebo zapisují jiní? :))

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
hrdě vzpřímen...lidé klekají...do prachu padají... natahují ruce.. s notýsky...

Elyn
24. 02. 2004
Dát tip
zaprášené opánky...vlající vlas...a slunce klesající za obzor..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru