Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

?

25. 02. 2004
2
0
1623
Autor
DuDek

Napsáno jen tak pro radost, ale je to blbůstka -- Je ráno a kapky deště dopadají s lehkým klapotem na zem...

   "Déšť trvá již nepřetržitě několik dní a čím dál více houstne." Mohli jste toho dne slyšet ze skoro každého rádia. "Města jsou jedna po druhém zatápěna, povodeň pohltí brzy i naše městečko."

   Charlie, ale neposlouchal rádio, jen se sám pro sebe usmíval a díval se z okna. To co se stalo s jeho potokem se nedá popsat, byla to smutná podívana. Z jeho zahrádky se stala ošklivá zapáchající bažina, ve které se válely mrvolky jeho domácích zvířátek.

   Tam ležela slepička Olga a vedle ní Pepa, Žar, Mongo a kachničky, pejsek a dokonce i sousedka. Charlie otevřel okno a vylezl jím na zahrádku. V bažině mu zůstávaly boty a poté i ponožky, byla lepivá a mazlavá. Kapky zesilovaly. Charliemu se podlomili nohy a spadl tam, co dříve bývala králíkárna. Z jeho očí vytryskla poslední slza a srdce se mu zastavilo...

   Hráze městečka se protrhly a voda pohltila vše, co ještě zbylo.


DuDek
04. 10. 2005
Dát tip
Jé, to už je dlouho, co jsem to psal.

johanne
29. 03. 2004
Dát tip
docela fajn, svým způsobem... zvláštní? :))) nebo neobvyklý? sama teď nevím :D ale dobře se mi to četlo a jako momentka-blbůstka-a navíc pro radost je to celkem milé...

j_i_r_i_k
28. 02. 2004
Dát tip
Myslím, že vše, co se k tomuto dílku dá říct, už řečeno bylo...

Seregil
25. 02. 2004
Dát tip
Hrubky... ty kazí celkově docela ucházející dílko... připadá mi to jako výlev, na kterém se dá ještě zapracovat... slušný základ pro povídku....

DuDek
25. 02. 2004
Dát tip
Za chyby se samozřejmě omlouvam, ale já nejsem v češtine zrovna nejlepší - to mě samozřejmě nemlouvá... Pokusim se nějaké vychytat

dr_fellgod
25. 02. 2004
Dát tip
..jen takovej kratoulinkej postreh, kterej me zrovna moc nezaujal. Jak formou, tak stylem humoru.. Souhlasim ale, ze by to byl slusny zaklad na povidku.

papouch
25. 02. 2004
Dát tip
viz výše základ, výlev, hrubky. Víc není co dodati :) snad jen, že papouškovi se to nelíbí :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru