Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hvězda

28. 02. 2004
0
0
2894
Autor
Perlino

Věříte, že Vám padající hvězda splní Vaše přání?

Svítí, svítí hvězda nad hlavou,

a potom padá,

svým úsměvem nalíčí i stěnu,

jež nad Tebou má zásnuby se zemskou gravitací.

Jen hvězdy občas přání splní.


Petr_Pan
11. 03. 2004
Dát tip
Paclík> (dík) :-))

Paclík
09. 03. 2004
Dát tip
jistě že můžeš: )

Petr_Pan
07. 03. 2004
Dát tip
Paclík> Dík - mohu-li se mezi ně počítat (a já doufám a věřím, že ano), pro příště si to určitě budu pamatovat :-) Perlino> ;-)

Paclík
06. 03. 2004
Dát tip
jo můžeš, pro přátele jen Pac: )

Petr_Pan
05. 03. 2004
Dát tip
Souhlasím s Paclíkem (můžu to psát takhle, nebo jinak ? :-)) + s papouchem, který názory všech ostatních demonstroval skvělým modelem :-)) Možná je to tím, že mě pořádně nezaujal ani námět, ale - celkově se mi tam moc nelíběj ani ty obraty - tak jak to je tomu příliš nerozmím, takže se budu schovávat za to, že sis vzal špatnou bábovičku (nebo písek ?) :-)

Perlino
05. 03. 2004
Dát tip
->Petr: Spíš bych řekl že tu bábovičku:) ->Yorick: Díky, že bych to zkusil:)

Perlino
03. 03. 2004
Dát tip
Díky všem. No jo, formičky se ztratily, snad příště.

Yorick
03. 03. 2004
Dát tip
Formičky se ztratily... no to je báječný téma pro další...!!!

Paclík
01. 03. 2004
Dát tip
já nevím, bylo by to super kdyby hvězdy plnily přání ale v tomhle směru jsem poněkud skeptická

Yorick
28. 02. 2004
Dát tip
vůbec to s sobě nesedí ale to líčení je radost! jen to nechat dozrát, jako banán...(rozuměj: mělo jich být víc...)

Feanor
28. 02. 2004
Dát tip
souhlas s yorick. pár dobrých věcí, celek ale nic moc

papouch
28. 02. 2004
Dát tip
jo, formu by to chtělo ... aspoň formičku .. takovou tu na pískoviště ... ale tohle je jako když nasypeš slova do pytlíčku, zaštěrcháš a vysypeš na stůl... :-)

Ajuschka
28. 02. 2004
Dát tip
mě se to líbí souhlasím ale, že se tam ten třetí řádek moc nehodí

papouch
28. 02. 2004
Dát tip
slee.: my papoušci jsme už od přírrrody takoví rrrozkošní, někdy až rrrozkošatělí :-))

Vinki
27. 02. 2004
Dát tip
treti radek tam do te poeticnosti vubec nesedi jinak miluju hvezdy a vim, ze plni prani... byt ty vydrzi jen kratce, prece mam tu zkusenost, ze plni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru