Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smrť

27. 02. 2004
0
0
2838
Autor
sway__bha

xxx

Se smrtí nelze žít.

Nemá přátel,

nikdo nemá ji rád.

Život, její matka,

oporou se stává.

To díky matce smrt přichází,

na rameno poklepat ti.

Chytit tě do svých spárů

a nikdy tě nepustit.


Feanor
28. 02. 2004
Dát tip
kdo říká, že smrt je špatná a nikdo jí nemá rád? Zkus se trochu víc zamyslet nad problémem a všemi jeho aspekty, než o něm napíšeš. Nebo se mrkni na Obušku z pytle ven, to je dost poučná pohádka. jinak souhlas s elyn + ještě že je tak krátká.

Kareel
28. 02. 2004
Dát tip
Inu, tvrdí to autor(ka) a zamýšlí se právě touto básní. Jen ji špatně zařadil(a).

sway__bha
27. 02. 2004
Dát tip
Hlavně, že jsem pochopila o co de???? Kritika je od toho, aby se vyčítalo popřípadě gratulovalo, né abyse řikalo nesmyslný věci. Nebo se pletu?????????????????????

Elyn
27. 02. 2004
Dát tip
To je o s Smrťovi? Ale ten kamarády měl... gratulovat ti nebudu, není tam žádná velká myšlenka... a že by matkou smrti byl život si nemyslím...a ty spáry se mi vyloženě nelíbí...

sway__bha
27. 02. 2004
Dát tip
Tak tohle sem chtěla slyšet. Jo a k tý matce. Umřít může jen něco, co žije nebo to co se chytá žít(plod)!!Ale bez života by nebyla smrt.Ale přesto dík, aspoň vim(tušim), co dělám blbě.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru