Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úterý 2.6.1982

00. 00. 0000
1
0
1033
Autor
WoodenJesus

Nejkrásnější bejváš hladová

s krvelačným pohledem

tvá kůže touhou nachová

jsi moje sopka pod ledem

 

vteřinu před Velkým výbuchem

skloníš se pro jehlu v kupce sena

tou jehlou se pak provlíknem

do jinýho světa

panna nevěsta...


Perchta
18. 10. 2005
Dát tip
že to tu eště je:*

Sakurka
02. 03. 2004
Dát tip
souhlasím s pědchozími,obraty jsou povedené,i ten nápad s tou jehlou je zajímavý,celkově líbí:-)

Vinki
01. 03. 2004
Dát tip
nevim proc, ale pripomina mi to film "Miluji te k sezrani" ulet

adrift
01. 03. 2004
Dát tip
abys vedela :)

Dero
29. 02. 2004
Dát tip
s_b: Tos byla hodně ... ehm ... unavená, když jsi tohle kritizovala, nebo jsem se já ještě dneska neprobudil ... ? :o) K dílku: Rýmy v první strofě jsem ještě překousl ... ale nedokázal jsem se zbavit dojmu, že to vlastně o ničem není, že to stojí jen a jen na těch kontrastech a pěkných obratech, které vlastně nic moc neříkají ... hodně obyčejné cukrátko v nablýskaném obalu ... Jako báseň lyrická rýmovaná ... tentokrát ne ... díky.

Dero
29. 02. 2004
Dát tip
Já si ale taky nemyslím, že je špatná (jako miniatura by byla vcelku slušná, vzhledem k tomu, co se zde dá všechno najít), jen mě překvapilo Tvé hodnocení ... :o) Ale překvapení jsou fajn. :o)

Mishulda
29. 02. 2004
Dát tip
Téma pěkný:)) ....ale to provedení...... :/ M.H

angelik
29. 02. 2004
Dát tip
jo, líbí se mi rozhodně víc, než ta další po ní, nebo kolikátá:) mně se líbí i s nablýskaným obalem jako pěkné cukrlátko:¨)

adrift
29. 02. 2004
Dát tip
do jinýho světa panna nevěstka... takhle by to bylo super. líbí se my ty obrazy a ta nevěstka by tomu dala šmrnc.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru