Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tři roky

28. 02. 2004
1
0
980
Autor
Belie

Tři roky si musí ještě odpykat.Tři roky v řetěze a v místnosti plné ostnatých drátů.V místnosti kde je černo.Žádné jasné hlasy,ale jen ozvěny.Tři roky musí ještě trpět a nemůže naplno žít.Je zavřené a stísněné.Čím víc se rozroste, tím víc to bolí,ostnaté dráty se zabodnou.Ale za tři roky bude svobodné, žádný diktátor, nikdo takový.Toho už k sobě nevpustí,ale jednoho člověka tam vpustí.Toho kvůli kterému žije, toho kvůli kterému se srdce opět otevře.Už teď ho miluje a to ani nemůže, protože to strašně bolí, ale za tři roky když bude srdce svobodné a bez dozorců ho srdce zabalí.A bude si ho hřát a hýčkat,všechny rány se vyléčí a bude moc opět dýchat.
Danilka
28. 12. 2004
Dát tip
Presne tak, jak zde jiz jednou zaznelo...Ja bych si take prala, aby mi bylo opet patnact let:o)...Neco na mne z tohoto dilka dycha...ani nevim, co to je, ale nejak mne to rozneznuje:o)A za to davam tip:o)

j_i_r_i_k
29. 02. 2004
Dát tip
Spíš dva a půl, což?

papouch
29. 02. 2004
Dát tip
mně je taky patnáct a žádný dráty nemám! :-) ... no, neřadil bych to do kategorie -blbůstka-, ale spíš někam do -výkřik-, nebo -zavytí- ... :-)

Barbar
29. 02. 2004
Dát tip
papouch -3x15 BARBAR - práskač :-)))

Barbar
29. 02. 2004
Dát tip
,

papouch
29. 02. 2004
Dát tip
nojo, já vím, bonzovat se nemá, ale hlásit se to musí :-))))

Belie
28. 02. 2004
Dát tip
Tak to si pochopila správně,ale neni to tak strašný

Dero
28. 02. 2004
Dát tip
Mně je taky patnáct ... tady není žádná spravedlnost na tadydlenc tom světě ... :o)

John_Ceder
28. 02. 2004
Dát tip
to já bych zas chtěl aby mi bylo patnáct..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru