Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívej

15. 08. 2000
3
0
311
Autor
Rastin
Při břehu prastaré řeky
na měkkounkém polštářku z travin
leží si stvoření a spí.
Tajemnou nocí spánku
prochází mysl krajinou
a nad ránem projde poslední branou.

- Šmarijá panno! Dívej na toho houmlesa pod mostem!
- Bože, jsou všude, ti hnusní darmojedi.
Mikuláš
27. 04. 2001
Dát tip
tak, to je nejlepší z těch věcí co tu teď máš... Fakt dobré .... (jestli jsem to dobře pochopil - o smrti a lhostejnosti..?) TIP ( dou dát dva tipy???) 2 TIPY ....(...???) 3 ....... Zdraví Tě Mikuláš ( a dík za kritiku )

blázen
07. 03. 2001
Dát tip
Kovi zřejmě nepochopil. Já (myslím) jo. To zakončení může být příšerné třeba pro rigidní důchodkyni, která nebere jména božího jen tak nadarmo, ale hnusí se jí všechno, co se vymyká jejím normám a proto nemá ani snahu porozumět situaci toho člověka a důvodům, proč spí pod mostem. A teď si tu z ní snad někdo dokonce dělá srandu... Taková pravá katolička, řekl bych. Pokud to za příšerné považuje někdo jiný, buď nad tím málo přemýšlel, nebo je totální pokrytec (jdu si od Tebe, Kovi, něco přečíst).

blázen
07. 03. 2001
Dát tip
Kovi, promiň, jsi holka, tak se omlouvám. Ani s tím pokrytectvím jsem se (podle toho, co jsem od Tebe četl) asi netrefil. Tak Ti jenom poradím, ať si to přečteš ještě jednou. :-) (Zas tu píšu nějaké traktáty a to jsem vůbec neměl v úmyslu. Už končím).

Chlastáč
15. 10. 2000
Dát tip
Tak toto je opravdu dobrý fór. Co se dá dělat, sny jsou tak krásné a realita - no však to znáte. To si zaslouží tipa!

Mahoney
22. 08. 2000
Dát tip
jen mě tak napadá, jak asi vypadá šmarijá panna :-)) hezký zvrat, taková překvápka se mi líbí :-))

Vio
22. 08. 2000
Dát tip
Z poetické do drsné polohy... proč ne? Ale proč takhle? Nelíbí, sorry.

Psax
21. 08. 2000
Dát tip
Náhodou, mně se to líbí. Je to holt jinej pohled na věc. Tipa na to!

Kovi
20. 08. 2000
Dát tip
Co to má být? To zakončení je příšerné!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru