Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Rozjasnění

01. 03. 2004
1
0
1166
Autor
maajkee

Nezdá se mi to, to není sen

To pár náznaků reality jen

Ty však lepí se mi na paty

Jak dříve na kalhoty záplaty

 

Ovšem já snad mohu říci

Ne, nevzdávej se jako kdysi

Obrázek, nebo melodii namaluj

Z temného oparu se vzpamatuj

 

Nevím co dál, chci domů

Vidět z okna zas vršky stromů

Stromů co rostou stejně jako já

Jim však každý za pravdu dá

 

Já snad nejsem na to dobrý dosti

Mám k něčemu jínému stavěné kosti

I mozku mému se to příčí

Však velmi těžko se to líčí


Taariq
03. 03. 2004
Dát tip
"I mozku mému se to příčí Však velmi těžko se to líčí" to se mi libi, konec dobry vsechno dobre .)

Sakurka
02. 03. 2004
Dát tip
název moc krásný,dílko ve mě nechává příjemný dojem,ale mám stále pocit,že mi tam něco schází...... ale celkově moc pěkné,piš dál:-)

maajkee
02. 03. 2004
Dát tip
Myslím že je pravda, že tomu něco schází, ale přesně to samý mi připadá i v mým životě.

maajkee
01. 03. 2004
Dát tip
Ďíky moc :)

Petr_Pan
01. 03. 2004
Dát tip
Je to o poznání lepší :-) Jsem na tom stejně jako Růženka, ale přesto si zachovám objektivní pohled (stejně jako ona ;-)). Rýmy se mi nelíběj - možná, že když se mrkneš na 815_0, na moje začátky, třeba pochopíš, že nejen veršotepec je básníkem. Zkus se uvolnit a psát věci tak, jak jsou - já osobně je používal tak ňák k přibrždění - ale - je to zrádné - buď Tě to nutí k napsání "zbytečného rýmu" a nebo to naopak pár myšlenek utopí... Tohle dílko má však něco do sebe - příjemné vyjádření se - jen - trošku se mi to zdá nedokončené - nevím...:-) Hlavní je vydržet - držím pěsti ! ;-)

vesuvanka
01. 03. 2004
Dát tip
Pekna - obzvluste treti sloka. Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru