Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Internetová rádia

02. 03. 2004
0
0
1506
Autor
JiKo

Malá anketka pro rozšíření mých i vašich obzorů :-)))

Do jaké skupiny beste se zařadili?

 

Posloucháte internetová rádia po síti?

 

A/ denně

B/ párkrát v týdnu

C/ jen když se dozvím o zajímavém pořadu (tedy spíš vyjímečně)

D/ jednou jsem si to cvičně zkusil a tím to skončilo

E/ ne


Dotek
28. 03. 2004
Dát tip
D zatím jsem na netu pouze přes drahý Telecom, ale jak budu na pevno, tak určitě denně. Rádio to je moje a hlavně ČRo PRAHA.

horák
07. 03. 2004
Dát tip
béčko, protože mi to při práci padá a já ztrácím nervy

b - doporučuju secret agent nebo groove salad.... a taky si dávám net tv:)) - třeba RADIOHEAD TV!!

Prokletí
03. 03. 2004
Dát tip
B moja obľubená je na smoothjazz.com obzvlášť k práci ;o) m.

E

chalmin
03. 03. 2004
Dát tip
A taky mam rad smoothjazz (obzvast k praci 8^)) dobry vyber na .shoutcast.com zajimave jsou obcas playlisty fs labelu, treba magnatune.. avsak v dobe TB muziky na lokalnim netu davam spis prednost nebrzdene lajne a pozitku presne smerovaneho na koncentrace hormonu ;)

Seregil
03. 03. 2004
Dát tip
A... denně, když jsem v práci..

Albireo
03. 03. 2004
Dát tip
B-C v práci, doma bohužel jsou dropouty tak časté, že se to téměř nedá poslouchat (a to mám kabelovku 512kb/s).

papouch
02. 03. 2004
Dát tip
mezi B a C - párkrát za měsíc :-)

Litochowitz
02. 03. 2004
Dát tip
...hmmm, kdysi denně, dnes díky nepřítomnosti repráků v práci již toto neposloucham:))-------takže A a teď E.

Hakim
02. 03. 2004
Dát tip
No, kdysi C a teď D...

siti
02. 03. 2004
Dát tip
jsem A, jinou možnost bohužel nemám.

Yossarian
02. 03. 2004
Dát tip
právě teď, ono když člověk sedí pár hodin někde na síti a dělá si spoustu věcí co potřebuje, je to milý odreagování poslouchat nějaký ty pecky :o)

Já bech se zařadil do skupiny E. Je to drahý.

drfaust
02. 03. 2004
Dát tip
Sám jsem uvažoval, že bych tu diskuzi založil:) A/B - střídá se to.... http://www.detroitindustrial.org tj. Detroit Industrial Radio a radi XLNC (vážná hudba)

frog
02. 03. 2004
Dát tip
Asi B, máte li chuť, zkuste liveireland.com

Lee
02. 03. 2004
Dát tip
B akorát jsa připojena přes GPRS musím jednou za čas přetrpět synchronizaci (((c: ale bluegrassové radio z nashvillu tu prostě ne a ne chytit

Drago
02. 03. 2004
Dát tip
B-C

Dero
02. 03. 2004
Dát tip
B-C ...

JiKo
02. 03. 2004
Dát tip
Teda řeknu vám, že jsem nečekal takovou pozitivní odezvu. Možná že moje přesvědčení, že nikdo moc neposlouchá pramení z dob kdy se počítaly kilobajtíky aže jich rádio sežere .-)) Anketou jsem si chtěl ověřit zda má cenu budovat a provozovat pouze internetové rádio.

Dero
02. 03. 2004
Dát tip
_JiKo_: Podle toho, co to rádio bude nabízet .. je fakt, že terestricky rádio už nechytám ... :o)

C

papouch
02. 03. 2004
Dát tip
já bych doplnil - u nás je Radio Valc, vysílá na 8mi kanálech v širokém záběru žánrů - má tu výhodu, že je nejen na Inetu, ale lokálně i na kabelovce - v tom případě je to u mě A* :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru