Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jidáš?

05. 03. 2004
1
0
2938
Autor
Perlino

Jsem kapičkou deště,

do duše ti padám,

tak proč sakra ještě,

nevěříš mým radám,

nevěříš mým slovům,

srdce neotvíráš,

proč jen k lásky plodům,

chováš se jak Jidáš?


Adam_G
09. 03. 2004
Dát tip
Někdy plody lásky nemusí vypadat stejně pro každého...Kdo je potom Jidáš?

Petr_Pan
07. 03. 2004
Dát tip
Tak - co na to říct - na jednu stranu se musí nechat, že je to upřímný výkřik a jako takový jo, ale - rytmus kazí čtivost, některé rýmy slabší - řekl bych, že by ses měl trošku uvolnit a napsat to tak, jak to je - je zbytečné balit to do klišoidních obrazů - tím neřekneš nic nového. Případně - pokud je to psáno jako kupa slov, protože Tě zaujala ta myšlenka s Jidášem, pak je to nevhodně udělaný a - takovéhle obrázky sbírej a pak je nacpi do jednoho dílka pěkně nahusto - potom to může mít efekt...:-)

Perlino
07. 03. 2004
Dát tip
->Petr: Rozhodně sem to nepsal kvůli myšlence s Jidášem. Poslední dobou bohužel křičím až moc často, život totiž bolí. Díky za kritiku. ->Dero:Teď už ti můžu odpovědět: "Ano" :(

Petr_Pan
07. 03. 2004
Dát tip
Perlimo> To mě moc mrzí. Za kritiku děkovat nemusíš a... Měj se líp. Pokud bys měl chvilku času, určitě napiš, co se semlelo a jak to vypadá... Prosím.

Perlino
07. 03. 2004
Dát tip
->Petr: Dopadlo to bledě(toto je místo pro reklamu-viz nové dílko). Ale věřím že se z toho moje dušička s pomocí mýho ega dostane.:)

Petr_Pan
07. 03. 2004
Dát tip
Zrovna jsem se chystal si ho přečíst, ale vtom mi přišlo avi odsud - běžím si to přečíst ;-)

Drago
06. 03. 2004
Dát tip
toť otázka... celkem to ujde.

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
Jí dám, jí dám ... ale jen jí, nikomu jinému. :o) Opravdu zrazuje Tvé city?

Perlino
05. 03. 2004
Dát tip
Ještě abys dával více:) Debatu na soukromá témata bych tu nerozváděl.:)

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
Ba ba, to bych si byl dal. :o) Přímo k tomu ale touhle miniaturkou vybízíš. :o)

Perlino
05. 03. 2004
Dát tip
To by sis teda dal. Možná by sis pak už nikdy nedal:) Tak vybízím směrem k soukromí více chránícím komunikačním prostředkům:)

Yorick
05. 03. 2004
Dát tip
Jí dáš a mně tu osamotě pampelišky zalívat necháš Výborně použitá hovorová čeština! :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru