Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nevím

05. 03. 2004
1
0
1574
Autor
Perlino

Nevím já nevím sám,

co si mám počíti,

tak píšu básničky,

a je mi na blití.


Jajoch
15. 10. 2004
Dát tip
Skoro tip...:-) Zase mi chybí drobet originality, ale je to fajn, úsměvný...:-)

Petr_Pan
07. 03. 2004
Dát tip
Dero> Hej - ne - tohle neni kravina ! :-)) Tohle je sakra dobrý - je to upřímný a myslím, že to vystihuje psychiku mnoha Písmáků - taky jsem měl podobný období a pak už mi bylo blbě ze sebe samýho, že se snažim vyřešit věci psaním pořád dokola stejnejch ufňukanejch textů, kterými nic nevyřeším (a pochybuji, že se mi tím aspoň ulevilo...). Skvěle se to čte, ten konec je naprosto skvělej - proto - neváhám ani chvilku a dávám TIP (blbůstky sice nesnáším, ale - tohle se Ti povedlo :-)) ! :-)

Dero
07. 03. 2004
Dát tip
Petr_Pan: No to sice určitě, ale je to psáno jako blbost (dvojí nevím + počíti) ... já to myslel jen v dobrým. :o))

Petr_Pan
07. 03. 2004
Dát tip
Dero> No dobře ;-)) Je to možná psáno jako blbost, ale - krátká a výstižná, což tomu dává nový úhel pohledu - je t umělecká blbost a jako taková si zaslouží obdiv (a - tohle všechno myslím upřímně) :-)) Mějte se fajn :-)

Perlino
07. 03. 2004
Dát tip
Nazdar kluci a díky. Opravdu je to psáno jako blbost, možná proto, že svět kolem je dost blbej sám o sobě, a já se ho ještě k tomu snažím blbě užívat:)

Dero
05. 03. 2004
Dát tip
No, to je hodně velká kravina. V dobrým. :o))

Perlino
05. 03. 2004
Dát tip
Je, od toho ji prezentuji:) Jak říká můj otec, na kraviny já sem kadet:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru