Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo ví?

05. 03. 2004
0
0
1043
Autor
Snaky

...

Kdo ví?

 

Kdo ví, jak popsat všechnu radost?

Kdo ví, jak odstranit slabost?

Kdo ví, jak přicházejí sny

a odcházejí plány?

 

Jen ten, kdo má sto tváří

a umí čarovat,

ten zná mládí i stáří

a měl by pravdu brát.


sk8ergirl
20. 07. 2004
Dát tip
Já souhlasím s Yorickem....tahleta básnička moc nee...

komedie
07. 03. 2004
Dát tip
no...nějak mě to nezaujalo...sorry

Drago
06. 03. 2004
Dát tip
viz Kolega.

Sakurka
06. 03. 2004
Dát tip
taky jsem nějak nepochytila myšlenku,kdo ví...třeba až se zase vrátím si toto dílko přečíst rozsvítí se mi:-)

Kolega
05. 03. 2004
Dát tip
Rýmy by ještě ušly, ale myšlenka se vytrácí... :-)

Yorick
05. 03. 2004
Dát tip
:-} je to hrozne kratky smerem ke konci, no budiz. Ten rozmach na začátku (kontrast radost x slabost, sny x plány) se na konci slívá do nejasné výpovědi "musí pravdu znát" - jaksi není moc jasné komu to sděluješ, a vůbec to vyznívá jako kletba, jako že musí (aspoň pro mě, na druhou stranu znat pravdu neni nic zabavneho ani "osvobozujiciho" jak by se mohlo zdat) Myslim ze tomu chybi rytmus - na pocatku je to rozfazovane tim kdo vi, kdo vi ... (dokonce je to v nazvu!) ke konci to nejak nejde z pusy dohromady s rytmem te prvni strofy, kdy si to ctu nahlas. Navic na tu hloubku sdeleni je ten konec pro me moc kratky - stacil by, ale proc pak ten dlouhy uvod? Takhle mam na konci pocit, ze jsem se ,... nic nedozvedel... Uz se myslim opakuju, tak toho necham... a dam prostro ostatnim..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru